TVN ma nową kolorystykę i oprawę na wiosnę

Już od piątku 1 marca 2024 roku widzowie TVN-u zobaczą stację w nowej, wiosennej kolorystyce i oprawie antenowej!

TVN - to coś, co nas łączy

To nie tylko zmiana wizualna, ale także symboliczny przekaz podkreślający, że stacja niezmiennie zaskakuje innowacyjnością. Elementy graficzne zastosowane w nowej oprawie reprezentują połączenie, różnorodność oraz pionierski charakter stacji. Znakiem rozpoznawczym TVN pozostaje – koło, które przyciąga, magnetyzuje a wprawione w ruch w nowej oprawie ma siłę sprawczą i pokazuje, że „TVN to coś, co nas łączy.”

Zobacz też: TVN uruchamia 15 darmowych kanałów FAST w streamingu!

Telewizja niezmiennie odgrywa istotną rolę w życiu odbiorców, kształtuje nasze spojrzenie na rzeczywistość i wpływa na codzienne życie. Odświeżona oprawa wizualna TVN to nowoczesna odpowiedź na zmieniające się trendy. Punktem wyjścia do zmiany była koncepcja jedności dla procesu tworzenia nowego wizerunku marki. Elementy graficzne zastosowane w nowej oprawie reprezentują połączenie, różnorodność oraz pionierski charakter stacji. Podkreśla ona również rolę TVN jako istotnego medium promującego pozytywne zmiany.

Dział Kreacji i Autopromocji TVN Warner Bros. Discovery w ścisłej współpracy z argentyńską agencją Superestudio podjął zadanie odświeżenia oprawy.

Przy projektowaniu nowej oprawy musieliśmy pamiętać o jednym kluczowym aspekcie – spójności wizerunku TVN na wszystkich polach. Chcemy, aby nasza marka była atrakcyjna zarówno dla widzów, jak i reklamodawców. Dlatego nowa oprawa graficzna wykracza poza obszar telewizji i obejmuje wszystkie możliwe kanały i formy przekazu. Mamy nadzieję, że widzowie poczują, tak jak my, argentyńskie słońce i optymizm, które wybijają się z nowej identyfikacji wizualnej TVN.

– mówi dyrektor działu kreacji TVN Warner Bros. Discovery Piotr Rucki
TVN - nowa oprawa graficzna anteny (marzec 2024)
TVN – nowa oprawa graficzna anteny (marzec 2024)

W rezultacie powstała oprawa, która jest zarówno świeża, jak i pełna energii. Nowe logo TVN jest minimalistyczne, ale jednocześnie dynamiczne. Idealnie oddaje charakter marki TVN.

Już na wczesnych etapach projektowania zdaliśmy sobie sprawę, że subtelne zmiany w logo sprawią, że będzie ono bardziej odpowiednie dla marki, ale nie chcieliśmy stracić jego ikoniczności, wpływu i rozpoznawalności na polskim rynku telewizyjnym. Uprościliśmy więc logo, zastępując żółty kolor białym i zmodyfikowaliśmy kolor niebieski, aby znak był bardziej nowoczesny, ale jednocześnie zachował swoje dziedzictwo.

– wyjaśnia dyrektor wykonawczy Superestudio Ezequiel Rormoser

Poprzez połączenie różnych elementów marki oraz akcentowanie idei wspólnego celu i emocji, Dział Kreacji i Autopromocji TVN Warner Bros. Discovery wraz z Superestudio stworzyli nową tożsamość marki TVN.

TVN - nowa oprawa graficzna anteny (marzec 2024) - The Traitors - niebieskie tłoTVN - nowa oprawa graficzna anteny (marzec 2024) - The Traitors - pomarańczowe tło
TVN – nowa oprawa graficzna anteny (marzec 2024) – The Traitors – niebieskie i pomarańczowe tło

Cała idea nowej oprawy, opiera się o słowo „United”. Poprzez oprawę graficzną pokazujemy widzom, że TVN jest miejscem spotkań, gdzie różne perspektywy, kultury i idee łączą się w jedno. Logo, typografia, zdjęcia – wszystkie te elementy są ze sobą harmonijnie połączone, tworząc dynamiczne i wielokolorowe layouty. Oprawa oparta jest o zdjęcia gwiazd, ponieważ to one są autorytetami dla wielu widzów, niosą za sobą przekaz.

– dodaje dyrektor departamentu kreacji i autopromocji TVN Warner Bros. Discovery Robert Przyszlak.

Za projekt odpowiadali:

  • TVN Warner Bros. Discovery
  • Executive Creative Director: Robert Przyszlak
  • Executive Creative Director: Piotr Rucki
  • Producer: Bartosz Malina
  • Art Director: Bartosz Przepiórkiewicz
  • Executive Producer: Marcin Bogłowski
TVN - nowa oprawa graficzna anteny (marzec 2024) - czołówka REKLAMA
TVN – nowa oprawa graficzna anteny (marzec 2024) – czołówka REKLAMA

Superestudio

  • Executive Creative Director: Ezequiel Rormoser
  • Creative Director: Juan Pablo Cionci
  • Production Director: Ignacio Rojo
  • Producer: Virginia Palacios
  • Art Director: Octavio Pollono
  • Music Composition: Lucas Totino
  • Executive Producer: Marcos Torres
  • Executive Producer: Nikki Bentley (Perfect Tribe)

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: TVN