Dwie nowe reklamy Apple’a z serii „Relax, it’s iPhone 14”

Firma Apple udostępniła dziś dwie nowe z serii „Relax” swojego najnowszego iPhone’a 14 – tym razem skupiono się na żywotności baterii i wykrywaniu wypadków.

Kadr ze spotu reklamowego iPhone'a 14 Plus pt. „Battery for Miles” (Apple, 2023)
Kadr ze spotu reklamowego iPhone’a 14 Plus pt. „Battery for Miles” (Apple, 2023)

Udostępnione dziś dwie nowe reklamy iPhone’a 14, wychwalające wykrywanie wypadków w iPhonie 14 Pro i „naszą najdłuższą żywotność baterii” w iPhonie 14 Plus. Obie reklamy są pozbawione słów, mają jedynie ścieżkę dźwiękową, napisy i są utrzymane w duchu nowej kampanii „Relax, it’s iPhone 14”. Spot zatytułowany „battery fo Miles” to 60-sekundowa reklama przedstawiająca mężczyznę na ciągniku podążającego za wskazówkami z prędkością „dwóch mil na godzinę”, z iPhonem 14 Plus z przodu pojazdu.

Sprawdź także: Reklama żółtego iPhone’a 14 przypomina retrospekcję z 1968 roku

Wygląda na inspirowaną filmem Prosta historia (tyt. oryg. The Straight Story) z 1999 roku — napisanym przez Johna Roacha i Mary Sweeney, a wyreżyserowanego przez Davida Lyncha.

Kolejna reklama pt. Crash Test to 30-sekundowe wideo pokazujący zwykły dzień pracy manekina do testów zderzeniowych. Po gwałtownym zderzeniu samochód manekina przekoziołkuje w powietrzu, a jego iPhone 14 Pro wyświetla komunikat „Wygląda na to, że miałeś wypadek”.

Poprzednie raporty konsekwentnie pokazywały, że iPhone 14 Plus z dużym ekranem sprzedawał się słabiej w porównaniu z resztą serii iPhone’a 14. Jednak minęło już niemal 10 miesięcy od wydania – a już we wrześniu zostanie zastąpiony przez serię iPhone’a 15.

Obie reklamy są oczywiście nakręcone z wielką dbałością, ale obie kontynuują również najnowszą technikę Apple’a polegającą na kończeniu na około ośmiu sekundach czarnego ekranu. Ten zabieg zastosowano po to, aby promocja powiązanych filmów z YouTube’a nie zakrywała żadnego starannie nakręconego materiału Apple’a.

Obejrzyj reklamę iPhone’a 14 Plus pt. „Battery for Miles”:

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: Apple | Apple Insider