Firma Apple udostępniła dziś dwie nowe z serii „Relax” swojego najnowszego iPhone’a 14 – tym razem skupiono się na żywotności baterii i wykrywaniu wypadków.

Udostępnione dziś dwie nowe reklamy iPhone’a 14, wychwalające wykrywanie wypadków w iPhonie 14 Pro i „naszą najdłuższą żywotność baterii” w iPhonie 14 Plus. Obie reklamy są pozbawione słów, mają jedynie ścieżkę dźwiękową, napisy i są utrzymane w duchu nowej kampanii „Relax, it’s iPhone 14”. Spot zatytułowany „Battery for Miles” to 60-sekundowa reklama przedstawiająca mężczyznę na ciągniku podążającego za wskazówkami z prędkością „dwóch mil na godzinę”, z iPhonem 14 Plus z przodu pojazdu.
Sprawdź także: Reklama żółtego iPhone’a 14 przypomina retrospekcję z 1968 roku
Wygląda na inspirowaną filmem Prosta historia (tyt. oryg. The Straight Story) z 1999 roku — napisanym przez Johna Roacha i Mary Sweeney, a wyreżyserowanego przez Davida Lyncha.
Kolejna reklama pt. Crash Test to 30-sekundowe wideo pokazujący zwykły dzień pracy manekina do testów zderzeniowych. Po gwałtownym zderzeniu samochód manekina przekoziołkuje w powietrzu, a jego iPhone 14 Pro wyświetla komunikat „Wygląda na to, że miałeś wypadek”.
Poprzednie raporty konsekwentnie pokazywały, że iPhone 14 Plus z dużym ekranem sprzedawał się słabiej w porównaniu z resztą serii iPhone’a 14. Jednak minęło już niemal 10 miesięcy od wydania – a już we wrześniu zostanie zastąpiony przez serię iPhone’a 15.
Obie reklamy są oczywiście nakręcone z wielką dbałością, ale obie kontynuują również najnowszą technikę Apple’a polegającą na kończeniu na około ośmiu sekundach czarnego ekranu. Ten zabieg zastosowano po to, aby promocja powiązanych filmów z YouTube’a nie zakrywała żadnego starannie nakręconego materiału Apple’a.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: Apple | Apple Insider