Reklama żółtego iPhone’a 14 przypomina retrospekcję z 1968 roku

Nawet jeśli żółty iPhone 14 Cię nie interesuje, to warto obejrzeć reklamę wideo nowego produktu firmy Apple.

Reklama żółtego iPhone'a 14 z 2023 roku

Reklama wideo żółtego iPhone’a 14 jest faktycznie fajniejsza niż sam kolor tego smartfona. The Beatles wydali animowany materiał nawiązujący do Yellow Submarine w 1968 roku. Jej hipisowski, tripowy wygląd dla wielu uosabiał lata 60., a film stał się przełomem animacji. Nawet dzisiaj nadal inspiruje twórców. Przykładem jest Hello Yellow – krótki spot, który Apple stworzyło, aby reklamować bananowego iPhone’a 14 i 14 Plus. Jest zrobiony w tym samym ogólnym stylu, co klasyka filmowa.

Zobacz też: Nowa reklama „Chase” iPhone’a 14 Pro z kurczakiem

Bohater reklamy wyciąga swojego kanarkowego iPhone’a 14 i uruchamia jaskrawo kolorową retrospekcję z lat 60., która jest mieszanką animacji i rzeczywistości. Muzyka w tle jest jednak bardziej nowoczesna. To „Le Banana Split” od Lio.

Najnowsza reklama, podobnie jak inne z ostatniej serii, wykorzystuje nawiązania do popkultury w promowaniu produktów. Od zabarwionej science-fiction reklamy Ridleya Scotta z 1984 roku promującej komputer Macintosh, po wielokrotnie nagradzane wideo firmy Bounce sprzedające słuchawki AirPods — reklama Apple’a konsekwentnie ustawia wysoko poprzeczkę w zakresie kreatywności i skuteczności.

Spot reklamowy Hello Yellow zadebiutował we wtorek z okazji premiery iPhone’a 14 i 14 Plus w żółtej obudowie. Po ogłoszeniu na początku marca, telefony dotarły na półki sklepowe we wtorek. Klienci, którzy zamówili w przedsprzedaży nowy wariant kolorystyczny, zaczęli otrzymywać swoje zakupy.

Ceny zaczynają się od 5199 zł za żółtą wersję iPhone’a 14 ze 128 GB pamięci. Podobnie większy model Plus w tym samym kolorze można zamówić w sklepie internetowym Apple – jego ceny zaczynają się od 5899 zł za wersję ze 128 GB pamięci.

Zmienione logo Apple z reklamy Hello Yellow

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: Apple | Cult of Mac