Kongres For Social Media już 26-27 stycznia 2022 roku

Kolejna edycja kongresu For Social Media #forsm odbędzie się już 26-27 stycznia – można wziąć udział z dowolnego miejsca na świecie, dzięki formule online.

Kongres For Social Media (styczeń 2022)

For Social Media to jeden z ulubionych kongresów w Polsce i rozwiązanie dla osób prowadzących konta firmowe w mediach społecznościowych. Kongres odbywa się od 2014 roku i jest bardzo dobrze oceniany przez jego uczestników.

Na styczniowej edycji poruszone zostaną niemal wszystkie obszary z zakresu social mediów, m.in.:

  • komunikacja marki,
  • strategia działań,
  • wyznaczanie celów,
  • Video Marketing,
  • Content Plan,
  • TikTok dla firm,
  • skuteczne działania na Youtubie,
  • jak największe firmy wykorzystują Instagrama czy Linkedin w ujęciu biznesowym,
  • technologia AR,
  • działania kreatywne,
  • UGC,
  • jak rozumieć dzisiejszego użytkownika social media,
  • jak szukać nowości.

Skorzystaj z ogromu doświadczenia, porad, konkretnych rozwiązań, pomysłów na komunikację, planowanie działań, reklam oraz skutecznego wdrożenia nowych rozwiązań w Waszych kanałach social media.

W Programie m.in.:

Wyobrażasz sobie profesjonalistę, który ma doświadczenie i umiejętności, a nie ma potrzebnych mu do pracy narzędzi? W swoim wystąpieniu Dawid zajmie się tematem matrycy komunikacji, która ułatwi planowanie harmonogramu pracy w social mediach. 

TEMAT>>>>Matryca strategii komunikacji, czyli jak stworzyć własne narzędzie porządkujące harmonogram publikacji w Mediach Społecznościowych.

Dawid Zając, AdCookie – w branży reklamowej od 2007 roku. Przez 10 lat jako copywriter realizował kampanie dla wielu brandów m.in dla Hewlett-Packard, Żywiec, Unilever, Polpharma, czy Danone. Oficjalny transfer do obszaru Social Media wykonał w 2017 roku, gdzie przez kilka lat pracował z markami Work Service, Oranżada Hellena, czy Decathlon. Od 2021 jako Social Media Director zarządza działem SM w agencji AdCookie – Digital Marketing, gdzie między innymi odpowiada za tworzenie strategii komunikacji marek w kanałach Social Media, budowanie relacji i współprace z klientami oraz rekomendowanie i wdrażanie mechanik kampanii płatnych.



Przemysław Gajos, LTTM –
Senior support manager w grupie LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset). Od lat pomaga w rozwoju kanałów na YouTube – zarówno niezależnym twórcom, jak i markom prowadzącym swoje działania komunikacyjne na tej platformie. Uczestnicy #forSM poznali już Przemka i wiedzą że na tym wykładzie trzeba być obowiązkowo – wszyscy przez 1h zasłuchani, bo takie konkrety o YouTube to my uwielbiamy!

TEMAT>>>>Jak wykorzystać wszystkie funkcjonalności YouTuba >>> Już nie tylko filmy: o dodatkowych funkcjonalnościach na YouTube oraz tym, dlaczego i jak powinniśmy z nich korzystać.

Należy pamiętać, że YT to także, a może nawet przede wszystkim, drugie największe medium społecznościowe w internecie. To właśnie z myślą o tym, YouTube udostępnia twórcom kolejne narzędzia i funkcjonalności, które pozwalają na dodatkowe angażowanie widzów – nie tylko w same filmy, ale także w „życie” kanału oraz aktywne go wspieranie.

>>> W 2022 nie wystarczy już tylko dodawanie nowych materiałów, a prowadzenie kanału wymaga nowego, holistycznego podejścia.


Od komunikacyjnego eksperymentu do działania, które stało się główną osią komunikacji premiery The Office PL. Obecność Michała Holca, czyli serialowego CEO, przełamało tabu tej profesjonalnej społeczności.

TEMAT>>>> W swoim wystąpieniu przedstawiając kulisy kampanii opowie o praktycznych wskazówkach, które każdy może zastosować w budowie angażującego contentu dla siebie lub swojej marki.

Czego o komunikacji na Linkedin może nauczyć nas Michał Holc?

Miłosz Jacyna, albo albo – ekspert w dziedzinie contentu i komunikacji digital. Zawodowo z branżą reklamową związany od 10 lat. Przekrojowe doświadczenie we współpracy z różnymi kategoriami i markami nauczyło go, że o każdym produkcie można opowiedzieć w angażujący sposób.


Jan Ożarowski, Tworzy własne rozwiązania i narzędzia mar-techowe. Najnowszym z nich jest Lens That, studio kreatywne AR, w którym pełni rolę stratega kreatywnego, a które na przestrzeni nieco ponad 3 lat działalności dostarczyło ponad 300 filtrów AR na ponad 40 rynków na świecie. Z Janem wejdziemy w świat AR i po tym spotkaniu będziemy inaczej patrzeć na rozszerzoną rzeczywistość.

TEMAT>>>>Czyli >>> Metaverse już tu jest: rozszerzona rzeczywistość w służbie komunikacji marek w social mediach.

To, co kiedyś kojarzone było jako „snapchatowe uszy i pyszczek psa”, dziś może być w pełni spersonalizowanym, stworzonym dla danej markiod podstaw, efektem (filtrem, lensem, nakładką…) działającym bezpośrednio na ekranie popularnych apek społecznościowych. A tym samym, zupełnie nowym touchpointem z konsumentem i skutecznym narzędziem komunikacji marketingowej. W dobie wygaszania przez marki – z oczywistych względów pandemicznych -komunikacji w pewnych tradycyjnych kanałach i u progu zaanonsowanej przez Marka Zuckerberga epoki Metaverse, właśnie teraz przyszedł moment na wypróbowanie czegoś nowatorskiego, co do tej pory wydawało się „technologią jutra”.


Adam Kręgielewski – W agencji LABCON odpowiada za multidyscyplinarny zespół specjalistów zajmujących się budowaniem strategii komunikacji oraz realizacją projektów w mediach społecznościowych. Strateg z silnym backgroundem social- i digital- mediowym. Ekspert IAB Polska w obszarze Social Media. Kampanie, nad którymi pracował, zdobywały nagrody i nominacje na najważniejszych polskich i międzynarodowych konkursach reklamowych.

TEMAT>>>>Na takim wydarzeniu jak Kongres For Social Media nie może zabraknąć tematu >>> Make media social again.

>>> Od osoby, która na co dzień pracuje w agencji ciągle styka się z nowymi wyzwaniami, wiecznie szukając najlepszych sposobów na osiąganie celów swoich kampanii. Dostaniemy przemyślenia, komentarz i rekomendacje jak działać mądrze i skutecznie w social media!

Analizując sposób komunikacji wielu marek w Social Media można odnieść wrażenie, że osoby za nie odpowiedzialne zapomniały czym są i na czym polegają media społecznościowe. Jak można się domyślać, konsumenci oczekują zupełnie innego podejścia. W swojej prezentacji omówię, jak przywrócić działaniom w Social Media społecznościowy charakter, aby w pełni wykorzystać ich komunikacyjny potencjał. Dzięki temu marki mają szansę zbudować lepszą więź ze swoimi konsumentami (realną więź), odpowiedzą na potrzeby, jakie przed komunikacją SoMe stawiają konsumenci oraz będą w stanie wykorzystywać siłę społeczności, aby przekonać innych do siebie.


W social mediach oprócz użytkowników, zaskakują nas też zmiany wprowadzane przez poszczególne aplikacje. >>> Z prezentacji dowiesz się o tym jak się dostosować, o nowościach i o tym jak być kameleonem social mediów! Będzie o TikToku, Reelsach, wspaniałym narzędziu e-commercowym Pintereście i innych dobrodziejstwach internetu.

TEMAT>>>>Jak się dopasować – zmiany w social mediach, a UX użytkownika.

Agata Patoła, Feeders Agency – Social Media Team Leader. Tworzy strategie komunikacji, kampanie reklamowe oraz prowadzi działania contentowe w oparciu o media społecznościowe. W swojej pracy zawsze inspiruje się najgłębszym internetem. Tworzy dedykowane kampanie na Spotify, czy Pintereście – im mniej standardowo tym lepiej!


TEMAT>>>>Narracja w social mediach – o głosie marki dzięki social mediom.

Piotr Gatys, Saatchi & Saatchi – posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży marketingowej i medialnej. Doświadczony w opracowywaniu i wdrażaniu strategii, komunikacji marki, kampaniach napędzających sprzedaż, eventach i Social Media. Pasjonat rozwoju ludzi, przywództwa i ciągłego uczenia się. Silne wyczucie dynamiki biznesowej; analityczny i kreatywny umysł z pasją do rozwiązywania problemów i nieszablonowego myślenia. Prawdziwy gracz zespołowy, który na co dzień wnosi do pracy optymizm i pozytywne nastawienie, ale potrafi też samodzielnie podejmować inicjatywy.



Podczas prezentacji Krzysztof opowie o możliwościach reklamowych, typach kampanii, targetowaniu oraz sprawdzonych praktykach na Linkedinie. Dowiesz się na co warto zwrócić uwagę i co sprawdza się najlepiej, a także dla kogo są Reklamy na LinkedIn i czym różnią się od innych źródeł płatnego ruchu? TEMAT>>>>Możliwości reklamowe LinkedIn Ads – czego unikać i na czym skupić swoją uwagę.

Krzysztof Janosiewicz, Sempai – ponad 5 lat pracuje w firmie Sempai, obecnie na stanowisku Paid Ads Growth Manager. Na co dzień zajmuje się planowaniem, wdrażaniem i optymalizacją kampanii marketingowych czy przygotowywaniem wycen, ofertowania oraz audytów kampanii Google Ads, zarządzaniem działem Google Ads i Allegro Ads. Specjalizuję się w performance marketingu.


Będzie to intensywny wykład, żeby zdążyć wszystko powiedzieć. Strategia social media. Wszyscy musimy się ciągle tego uczyć albo ciągle trenować układnie pracy w ramach strategii marketingowej- przemyślanej sekwecji działań, ułożonego planu. Czeka nas propozycja od Ani jak układać sobie działania w ujęciu strategicznym!

>>> O strategii w Social Media – jak budować silną markę.

Działania w Social Media często prowadzone są ad hoc. Bez strategii, bądź ze strategią, ale oderwaną od ogólnej strategii marketingowej firmy. Czy może być inaczej? I jak sprawić, aby nie było to trudnym i kosztownym procesem? Zapraszam na prezentację, w której dowiesz się jak budować silną markę w Social Media i dlaczego jest to potrzebne.

Anna Ledwoń-Blacha – Social Media’owiec z krwi i kości. Absolutnie zafascynowana marketingiem w social media. Zgłębia tematcustomer experience oraz nowych mediów. Uwielbia odkrywać nowe rzeczy. Najlepiej codziennie. Dzięki temu Creative Director w agencji More Bananas. Autorka wielu artykułów branżowych. Na co dzień kreatywnie i strategicznie zarządza agencją More Bananas, gdzie dba o jakość prowadzonych  projektów. Buduje strategie komunikacyjne w Social Media. Pracowała z takimi klientami, jak: Eurobank, Pandora, Venezia, Capgemini, Prima Moda, InPost, Pracuj.pl czy Lufthansa Global Services.


Facebook znajduje się „pod ostrzałem”, a niektórzy nawet twierdzą, że za kilka lat portalu może już nie być.
Powstaje więc pytanie, czy Facebook umrze, a co za tym idzie co będzie w stanie go zastąpić?>>>Podczas naszej prelekcji nie znajdziemy odpowiedzi na te pytania, ale za to przyjrzymy się aplikacjom i mechanikom, które warto zrozumieć, żeby później móc zacząć z nich korzystać. Postaramy się wybiec w przyszłość i sprawdzimy co może (ale nie musi) zastąpić giganta.

TEMAT>>>> Co zamiast Facebooka? Czyli subiektywny przegląd mechanik obecnych w ramach nowych mediów, które warto zrozumieć, żeby później zacząć je wykorzystywać.

Martyna Picheta, VMLY&R – badaczka w projektach organizowanych przez PTBRIO – m.in. Kongres Badaczy 2020, czy Trend Week 2020. Laureatka zeszłorocznej edycji konkursu „Zbadaj.to”. Organizatorka cyklu wydarzeń o nazwie KONCEPTY. Ukończyła studia na Komunikacji Wizerunkowej na specjalności Branding. Obecnie pracuje jako Associate Strategy Planner w agencji VMLY&R.

Mateusz Suryś, VMLY&R – na co dzień pracuje m.in. dla Adidas, Danone czy Lays. Specjalizuje się w nawigacji marek w nowych mediach i adaptacji trendów wyrosłych z digitalu do komunikacji, by zwiększać ich kulturową receptywność. Absolwent Kreowania Mediów na Uniwersytecie SWPS. Zawodowo i prywatnie szuka dziury w całym.


„Rok video” to jeden z tych frazesów, który wszedł już do kanonu marketingu, a ile jest w nim prawdy skoro od tylu lat jest powtarzany? >>> Odbędziemy szybką podróż w czasie skupiając się na contencie video od Vine, Snapchata po YouTube, żeby finalnie przejść do Tiktoka i trendów na nim panujących. Obalimy trochę mitów na temat tego serwisu, zaprezentuję content video przez pryzmat nieco innej skali i przeszłości tego formatu w social media, a także zobaczycie przykłady fajnej komunikacji na Tiktoku i antyprzykłady reklamiarskiego bannera w serwisie.

TEMAT>>>>To NIE JEST rok video. Rzecz o tym jak przyszłościowo działać na Tiktoku.

Agnieszka Banaś, Grupa WALK – od ponad 7 lat w branży marketingu internetowego jako liderka zespołów social mediowych w agencjach reklamowych.

Interesuje się technologią, łączeniem świata offline i online oraz tworzeniem sobie konkurencji na rynku, aby świat reklamy internetowej w Polsce był inspirujący. Przeszła całą ścieżkę kariery, od pisania postów i odpowiadania na komentarze po tworzenie procesów i zarządzanie zespołami. Dzięki temu doświadczeniu potrafi zrozumieć każdego członka zespołu i jego problemy.


Marta Szufranowicz – Współautorka wielu nagradzanych kampanii od KTRów po Euro Effie. Doświadczenie zebrane z czołowych agencji. Łączy zdolność myślenia digitalowego i taktycznego z umiejętnościami rozumienia narzędzi i teorii z zakresu strategii. StaDeputy Bussines and Strategy Director w DDB Warsaw czyli Najefektywniejsza agencja komunikacyjna 20-lecia Effie Awards Poland, 5-krotny zwycięzca najbardziej efektywnej agencji reklamowej Effie: 2020, 2015, 2014, 2013, 2012 oraz Agencja Roku – festiwal KTR 2016 i 2015 i 2014.

TEMAT>>>>Będzie u nas z tematem wykorzystania elementu emocji jako narzędzia do napędzania biznesu.

Prezentacja o tym jak emocje w komunikacji pomagają budować długofalowo silną markę. Czym jest constant-consideration i jak być obecnym w świecie konsumenta przed jego obecnością w procesie zakupowym. >>> Wspólnie będziemy dociekać jak wdrożyć elementy emocji w dłuższej perspektywie działań marketingowych. Jak ułożyć to taktycznie. I zdobędziemy perspektywę dla różnych branż!


TEMAT>>>>Co zrobić, żeby zepsuć kampanię reklamową na Facebooku i Instagramie i stracić trochę pieniędzy.

  • W wystąpieniu omówi często stosowane strategie reklamowe, które nierzadko kończą się fiaskiem i szybko zniechęcają marketerów do reklamowania się za pomocą Facebooka (a właściwie już na Meta);
  • Pokaże najczęściej popełniane błędy w trakcie prowadzenia działań reklamowych na Facebooku oraz Instagramie;
  • Da wskazówki dotyczące budżetów, czasu trwania i targetowania kampanii oraz inne przydatne w codziennych działaniach rekomendacje.

Wystąpienie będzie oparte na rzeczywistych danych z polskiego rynku z 2021 r.

Jan Zając, Sotrender – założyciel i prezes Sotrendera, jedynej w Polsce firmie badawczej specjalizującej się w social media i tworzeniu własnych narzędzi do ich badania. Autor wielu publikacji na temat psychologii Internetu i prowadzenia badań online.


 Kto sprzedaje Twoje produkty lepiej od Ciebie? Twoi klienci!

Wraz z dynamicznym wzrostem znaczenia e-commercu, rośnie również zapotrzebowanie na UGC, który coraz częściej stanowi ważny element działań marketingowych. Dzięki UGC możesz nie tylko zwiększyć rozpoznawalność marki czy podnieść poziom sprzedaży, ale także odkryć kopalnię insightów Twojej grupy docelowej. >>> Podczas prezentacji powiemy o tym, dlaczego warto inwestować w UGC i od czego możesz zacząć swoje działania.

TEMAT>>>>User Generated Content jako narzędzie marketingowe.

Katarzyna Brożyna, Opus B – z wykształcenia psycholożka i certyfikowana project managerka. Po sześciu latach pracy w roli account managera, postanowiła realizować się jako digital specialist w Opus B, agencji reklamowej tworzącej rozwiązania strategiczne i kreatywne dla marek komercyjnych ze wszystkich kategorii. Na swoim koncie mają takie nagrody jak Effie Awards, Kreatura, KTR, Idea Awards, Pentawards, EPDA Award, The Dieline, Transform Awards, Creativity International Awards, Red Dot Design Concept, Red Dot Communication Design, Złote Orły. 

BONUS: dla uczestników dostęp do wykładów z edycji ForSM  2021 w prezencie:

Teraz przy zgłoszeniu otrzymujesz dostęp do dodatkowych 11 lekcji z pracy z marką w social media:

  1. YouTube – Brands as creators – własny kanał marki od podstaw: strategia, format, dystrybucja, wpisanie YouTube w ekosystem marki. / Kamil Bolek
  2. Jak połączyć firmowego bloga z FB Ads w lejku sprzedażowym e-commerce./ Mateusz Nowak
  3. Pinterest i Twitter – wszyscy się boimy, a warto! Jak prowadzić tam skuteczne kampanie. / Ania Ledwoń-Blacha
  4. Efektywne social media, czyli jak obliczyć ROI z działań w mediach społecznościowych? / Mateusz Muryjas
  5. Instagram – wskazówki dla konta firmowego. / Karolina Kornacka
  6. YouTube – Jak wzorowo przygotować swoje konto, – SEO, optymalizacja, pozycjonowanie, czyli wszystko, co ma wpływ na zasięgi Twojego kanału. / Przemysław Gajos
  7. Jak TikTok objaśnia mi świat? – rzecz o współczesnym Internecie / Agata Patoła
  8. Chatbot – ciekawostki i instruktaż jak zrobić krok po kroku/ Dawid Pacha
  9. Podcast – mocny trend. Jak dobrze to wykorzystać w swoich działaniach./ Marta Janus
  10. Wydarzenie na LinkedIn, jak dobrze ustawić i wypromować. / Adrian Gamoń
  11. W poszukiwaniu pomysłów na zaangażowaną społeczność w mediach społecznościowych/ Kasia Brożyna

Kongres For Social Media 26-27.01.22 | online | forsm.pl

Jeżeli media społecznościowe biznesowo są dla Ciebie ważne – koniecznie dołącz do wydarzenia!

Cena biletu obejmuje:

  • Udział w dwudniowym Kongresie For Social Media
  • Materiały z wydarzenia w formie elektronicznej
  • Możliwość indywidualnych konsultacji z prelegentami
  • Dostęp do pełnych nagrań z Kongresu For Social Media z 26-27.01.2022
  • Bonus: Dostęp do wykładów z edycji 2021 
  • Certyfikat uczestnictwa

Zarejestruj się i weź udział w tegorocznym For Social Media:

Ważne!

Jeżeli nie byliście jeszcze na Kongresie For Social Media i chcielibyście go lepiej poznać  to zapraszamy >>> dołącz do grupy i poznaj Kongres #ForSM

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: informacja organizatora | patronat medialny