Firma Google świętuje Miesiąc Dumy promując funkcje mające na celu integrację, pomaga też użytkownikom znaleźć toalety neutralne pod względem płci.
Czerwiec to Miesiąc Dumy, a firmy robią wszystko, aby pokazać swoje wsparcie dla społeczności LGBTQ+. Firma Google ogłosiła kilka inicjatyw w ramach swoich usług, które mają na celu promowanie większej integracji.
- Google ogłasza kilka inicjatyw mających na celu promowanie integracji.
- Mapy Google zaczną wyróżniać firmy z łazienkami neutralnymi pod względem płci.
- Google TV wprowadza wyselekcjonowaną sekcję dla treści LGBTQ+.
Firma wprowadziła nową funkcję w Mapach Google, która pozwoli użytkownikom sprawdzić, czy określona firma lub obiekt mają toalety neutralne pod względem płci. Jest to ważne, szczególnie dla osób trans lub niebinarnych, które mogą nie czuć, się komfortowo i bezpiecznie w danej przestrzeni. Google umożliwia już firmom określanie się jako „bezpieczna przestrzeń dla osób transpłciowych” lub „przyjazna dla osób LGBTQ”, a ten ostatni krok powinien pomóc w dalszej promocji firm, które są przyjazne dla tych osób.
Google TV ma teraz wyróżnioną sekcję Pride dla treści LGBTQ+, promującą popularne filmy, które można kupić w Google lub obejrzeć w połączonych serwisach streamingowych. Nową kolekcję Pride można oglądać w aplikacji Google TV dostępnej na dowolnym z telefonów z systemem Android lub Chromecast z Google TV.
Google podkreśla również historie Pride, które można znaleźć w Google Arts & Culture, a firma będzie prezentować postacie LGBTQ+ przez cały miesiąc w Google Doodle. Użytkownicy, którzy wyszukują hasła „Duma” lub „Parada dumy”, otrzymają zabawne konfetti z różnymi flagami LGBTQ+.
Firma pomaga zapewnić wsparcie finansowe wielu osobom, które mogą tego potrzebować, szczególnie podczas pandemii COVID-19, która wciąż dotyka wielu ludzi. Google twierdzi, że przekazuje 4 miliony dolarów różnym organizacjom, aby pomóc w zapewnieniu zasobów pracownikom pierwszej linii LGBTQ+ i potrzebującym.
źródło: Google