Gigant z Cupertino wciąż dystansuje konkurencję pod względem wysyłek swoich inteligentnych zegarków Aple Watch – sprawdź, kto jest w pierwszej piątce na świecie.
Według niedawnego raportu Bloomberga, Apple rozważa dodanie bardziej wytrzymałej wersji Apple Watcha do swojej listy smartwatchów. Nowy model miałby bardziej solidną obudowę, prawdopodobnie podobną do popularnych zegarków Casio G-Shock i byłby skierowany do sportowców, którzy potrzebują zegarka, wytrzymałego na ekstremalne warunki.
Podczas gdy oryginalny zegarek Apple Watch bardzo dobrze się sprzedaje (i jest szeroko stosowany) jako towarzysz fitness, jego wodoodporna obudowa jest dość delikatna i podatna na zadrapania, gdy warunki treningów stają się nieco bardziej surowe i ekstremalne. Biorąc pod uwagę popularność zegarków do sportów ekstremalnych, przejście do tego segmentu z pewnością miałoby sens dla Apple’a.
Według szacunków Counterpoint Research, Apple sprzedało w zeszłym roku 33,9 miliona zegarków Apple Watch, co czyni giganta technologicznego z Cupertino wyraźnym liderem na rynku smartwatchów. Pierwotnie wydany w 2015 roku Apple Watch jest obecnie już w szóstej generacji, a każda iteracja zyskuje nowe funkcje, z których wiele w ostatnich latach było zorientowanych na zdrowiu.
źródło: Statista