Powstanie piosenka z tytułów przelewów na telefon BLIK

Wystartowała nowa kampania BLIKA „Przelej słowa do piosenki”, w której najciekawsze tytuły przelewów na telefon BLIK ułożą się w słowa piosenki!

Konkurs BLIKA: Przelej słowa do piosenki

Operator BLIKA wystartował z nową kampanią, która ma budować świadomość użytkowników bankowości mobilnej i zachęcać ich do korzystania z przelewów na numer telefonu BLIK. Bohaterem nowej kampanii BLIKA zatytułowanej Przelej słowa do piosenki jest wokalista, muzyk, autor tekstów Igor Walaszek (znany z projektów muzycznych takich jak: Bass Astral x Igo, Clock Machine czy Męskie Granie), który napisze piosenkę z wykorzystaniem słów nadesłanych przez użytkowników BLIKA, które wpisują oni w tytuły przelewów na telefon.

„Następnym razem z sosikiem proszę”, „Wyjdziesz za mnie”, „Kup mi gwiazdkę z nieba”, „Składka na Grubego” – to tylko niektóre tytuły przelewów, jakie niejednokrotnie wpisywane są przez użytkowników podczas przesyłania pieniędzy na numer telefonu BLIK.

Ten sposób rozliczeń w ostatnim czasie bardzo zyskuje na popularności, stając się najwygodniejszym sposobem przekazywania sobie pieniędzy. W pierwszym półroczu 2020 roku użytkownicy BLIKA zrealizowali już blisko 18 mln takich transakcji. Zaletą rozwiązania jest to, że nie trzeba znać numeru rachunku bankowego odbiorcy – wystarczy numer telefonu oraz, że pieniądze docierają do niego natychmiast, bez względu na to, w jakim banku na konto. Warunkiem jest to, aby bank udostępniał przelew na telefon BLIK. Usługa działa między bankami udostępniającymi przelew na telefon BLIK, przez 24h na dobę, również w niedzielę i święta oraz jest darmowa. 

W ramach nowej kampanii do konkursu zostali zaproszeni wszyscy użytkownicy tego rozwiązania. BLIK zachęca ich do przesłania najbardziej kreatywnego tytułu takiego przelewu na telefon BLIK. Najciekawsze propozycje zostaną wykorzystane przez Igo do napisania piosenki, a ich autorzy – nagrodzeni, oczywiście przelewem na telefon BLIK. Stanie się to 20 października 2020 roku, o godz. 20.00 w trakcie premiery piosenki na profilu Facebooku BLIKA.

Jak wziąć udział w konkursie?

  1. Wejdź na profil BLIKA na Facebooku.
  2. Wyślij w wiadomości prywatnej najciekawszy tytuł przelewu (do 50 znaków ze spacjami), jaki otrzymałeś lub wysłałeś wraz ze zgodą na wykorzystanie Twojej propozycji w utworze Igo. Treść zgody znajdziesz w Regulaminie Konkursu.
  3. Wejdź na profil BLIKA na Facebooku 20 października o godz. 20.00 i posłuchaj premierowego utworu Igo. Sprawdź, jakie tytuły przelewów znalazły się w piosence!

Zgłoszenia można wysyłać do 25 września 2020 roku.

Za strategię komunikacji, koncept kreatywny oraz jego wdrożenie odpowiedzialne są agencje Change Serviceplan i Media Ready, należące do grupy komunikacyjnej Group One.

Sprawdź szczegóły nowej kampanii oraz konkursu „Przelej słowa do piosenki”.

źródło: BLIK