UPC promuje 5 pakietów z internetem GigaConnect

W nowej kampanii reklamowej UPC Polska promuje pakiety internetu i cyfrowej rozrywki, a także usługi komórkowe dopasowane do różnorodnych potrzeb klientów.

Nowe pakiety UPC pozwalają na nieprzerwany dostęp do internetu bez limitu danych niezależnie od miejsca – dzięki technologii GigaConnect. Użytkownicy mogą cieszyć się nieograniczonym dostępem do domowego internetu światłowodowego o prędkości nawet do 1 Gb/s. Poza domem można korzystać z internetu LTE w ramach usług komórkowych UPC.

5 pakietów UPC z internetem i cyfrową rozrywką

W ramach nowej oferty operatora można wybierać spośród 5 sprawdzonych pakietów z internetem i telewizją, które dają możliwość dopasowania do indywidualnych potrzeb i upodobań.

Już za 59,99 zł miesięcznie otrzymasz internet do 500 Mb/s z pakietem telewizyjnym Start TV. Bardziej wymagający mogą skorzystać z rozwiązania bez kompromisów – internet do 1 Gb/s obsługiwany przez nowoczesny modem GIGA Connect Box, do tego dekoder Horizon z funkcją nagrywania, najwyższy pakiet telewizyjny, funkcja Replay TV, platforma mobilna Horizon Go oraz pakiet premium HBO.


Cennik UPC (31.01.2020): Internet światłowodowy z telewizją

3 miesiące za darmo za usługi komórkowe

Ofertę uzupełnia atrakcyjna promocja na usługi komórkowe. Decydując się na pakiet usług stacjonarnych, przez pierwsze 3 miesiące Twój abonament komórkowy będzie darmowy. Promocja obejmuje wszystkie trzy dostępne w UPC pakiety z nielimitowanymi połączeniami, wiadomościami SMS i MMS oraz pakietami internetu w technologii LTE – nielimitowanym VIP z 40 GB w pełnej prędkości, Comfort z 20 GB i Smart z 10 GB.

Cennik UPC: usługi komórkowe

Do tego umowa bez okresu zobowiązania  oraz możliwość zakupu jednego z sześciu smartfonów marki Samsung z rodziny Galaxy A oraz Galaxy S na raty bez dodatkowych opłat, bezpośrednio od UPC.

Kampania reklamowa

Ofertę bez limitów promuje nowa kampania reklamowa. Jej główny bohater – UPCeusz, czyli ulubieniec rodziny pokazuje, jak działa internet bez limitu danych niezależnie od miejsca – w domu, a także poza nim.

Działania promocyjne obejmują reklamę 360 ATL – w tym nowe spoty telewizyjne i radiowe, a także materiały BTL – m.in. ulotki i plakaty. Tradycyjne działania marketingowe uzupełnione zostaną o aktywności w internecie i social mediach.

Sprawdź także:

W aplikacji Horizon Go od UPC można oglądać już 157 kanałów TV

Dodatkowe informacje na temat rozwiązań Giga Connect dostępne są na stronie internetowej UPC Polska.

źródło: informacja prasowa