Sieć klubów fitness CityFit zdecydowała się zmienić system kontroli wejścia na nowy, oparty o odczyt kodów QR generowanych w aplikacji mobilnej – to pierwsze tego typu rozwiązanie na rynku fitness w Polsce.
Za pośrednictwem aplikacji mobilnej CityFit klubowicze mogą m.in. zarządzać swoim członkostwem oraz zapisywać się na zajęcia fitness i trening personalny. Umożliwia ona również zakup produktów dodatkowych, takich jak pakiet akcesoriów treningowych Starter Pack czy cegiełka charytatywna. W kolejnym etapie aplikacja wzbogacona zostanie o funkcje umożliwiające zakup karnetu.
Istotnym elementem aplikacji jest oparty na idei grywalizacji program lojalnościowy FitFighters. Biorąc udział w wyzwaniach sportowych klubowicze zdobywają CityFitCoiny, uprawniające m.in. do rabatów na członkostwo w klubie. Równolegle ich konta wzbogacają się o kolejne punkty przy atrybutach: siła, morale, wytrzymałość i szybkość. Zdobycie odpowiedniej ilości punktów kieruje użytkownika na kolejny poziom treningowy. Nazwy poziomów nawiązują do zwierząt i są to odpowiednio: dla kobiet – Wiewiórka, Gazela, Pantera; dla mężczyzn – Zając, Dzik, Byk.
Zadania dla użytkowników zostały zaplanowane tak, by z jednej strony motywować do treningów, z drugiej – integrować i budować społeczność w klubie. Program posiada również moduł Member Get Member, w którym klubowicze mogą przekazywać zniżki i odbierać premie za polecanie CityFit swoim znajomym. Wśród bonusów dostępnych w aplikacji znajdują się m.in. gadżety CityFit, zniżki na karnety, a także kupony rabatowe do sklepów znanych marek.
Aplikacja CityFit dostępna jest w Google Play oraz App Store.
– Obserwując trend migracji użytkowników z komputerów na telefony komórkowe oczywistym dla nas było, że następnym technologicznym krokiem będzie stworzenie aplikacji mobilnej. Aplikacja opiera się na czterech filarach: proces zakupowy, program lojalnościowy, ułatwienie dostępu do klubu oraz zarządzanie funkcjonalnościami strefy klienta. Każdy z modułów będziemy rozwijali równolegle, zaskakując klientów zarówno nowymi produktami, jak i angażującymi elementami grywalizacji. Naszą aspiracją jest stworzenie aplikacji mogącej moderować proces „podróży klubowicza” na różnych punktach styku z marką CityFit, wzbogacając jego doświadczenia, budując treningową świadomość oraz wspierając konsekwencję w realizacji indywidualnych celów. – mówi Łukasz Gądek, członek zarządu CityFit.
Sprawdź także:
Dostęp na kod QR
Wraz z wprowadzeniem na rynek aplikacji mobilnej, sieć CityFit zdecydowała się na zmianę systemu kontroli wejścia – z mapy skanu palca na odczyt QR kodów. To pierwsze tego typu rozwiązanie na rynku fitness w Polsce.
Celem wprowadzonej zmiany jest wygoda i oszczędność czasu klubowiczów. Dzięki nowemu rozwiązaniu czas wejścia i wyjścia z klubu zostanie odczuwalnie skrócony. Uproszczony zostanie również proces rejestracji nowych klientów, który obecnie można w całości przeprowadzić online. Nowe rozwiązanie ma też swoje uzasadnienie biznesowe, optymalizując koszty inwestycji w nowe kluby.
Aby uzyskać dostęp do klubu klubowicz musi w swoim telefonie aktywować jednorazowy QR kod, generowany w aplikacji mobilnej CityFit.
Nowy system kontroli dostępu obowiązuje od 2 grudnia 2019 roku. Dla nowych klubowiczów jest to rozwiązanie obligatoryjne. Dotychczasowi w okresie przejściowym mają wybór między wejściem na QR kod, a dotychczasowym systemem opartym o skan mapy palca.
Jeżeli telefon klubowicza jest rozładowany (lub rozładuje się w trakcie treningu), będzie mógł on skorzystać ze stacji ładujących, które znajdą się przed wejściem oraz wewnątrz klubów.
Aplikację pobierzesz bezpłatnie ze sklepów App Store i Google Play:
źródło: informacja prasowa