Bank PKO BP wprowadził nową funkcję w aplikacji IKO pozawalającą na obsługę kredytów hipotecznych w oddziale, zatwierdzając operacje na smartfonie.

Po tym jak Bank PKO BP udostępnił obsługę pożyczek gotówkowych w oddziale za pomocą aplikacji, przyszedł czas na kredyty hipoteczne. Klienci będą mogli obsługiwać swoje kredyty hipoteczne, zatwierdzając wybrane operacje i zlecenia w oddziale za pomocą aplikacji mobilnej IKO.
Warto dodać, że potwierdzone w aplikacji operacje nie będą wymagały dodatkowego podpisywania papierowych dokumentów.
Dzięki nowym funkcjom IKO będzie można w oddziale zatwierdzić zawieszenie spłaty raty (wakacje kredytowe), zmienić rachunek do spłaty oraz zrealizować wcześniejszą spłatę częściową i całkowitą.
Jeżeli chcesz obsłużyć kredyt lub pożyczkę hipoteczną za pomocą aplikacji mobilnej IKO, zapytaj doradcę o nowe funkcje:
- wcześniejsza częściowa spłata,
- zawieszenie spłaty raty (wakacje kredytowe),
- zmiana rachunku do spłaty,
- wcześniejsza całkowita spłata.
Ranking liczby użytkowników bankowych aplikacji mobilnych w Polsce (4Q 2018)
Pod koniec października PKO BP pochwaliło się, że z aplikacji mobilnej IKO korzysta już ponad 4 mln klientów, którzy co 0,5 s wykonują płatności mobilnej w internecie, a co minutę 140 przelewów – w sumie 7,4 mln interakcji każdego dnia. Po raz pierwszy klienci BKP BP wykonali 60% więcej logowań do aplikacji niż do serwisu internetowego iPKO.
źródło: informacja prasowa