Ruszyła kampania PeP popularyzująca bezpieczne przyjmowanie płatności na telefonie

Ruszyła kampania Polskich ePłatności, skierowana do drobnych przedsiębiorców propagująca SoftPOS, czyli aplikację na telefon, która przyjmuje płatności w technologii zbliżeniowej.

PeP - przyjmowanie płatności na telefonie

  • W ramach akcji, właściciele małych i średnich firm, mogą jako pierwsi w Polsce przyjmować płatności na udostępnionym przez PeP smartfonie – bez żadnych dodatkowych urządzeń czy nakładek.
  • W okresie świątecznym 20 użytkowników z najwyższym obrotem na terminalu SoftPOS otrzyma nagrody – akcesoria do telefonu o wartości ponad 300 zł.
  • Organizatorem przedsięwzięcia jest firma Polskie ePłatności. Partnerem strategicznym wdrożenia na polski rynek rozwiązania SoftPOS jest Mastercard.

Właściciele małych i średnich firm mają szansę jako pierwsi w Polsce skorzystać z innowacyjnego rozwiązania na skalę europejską, jaką jest możliwości przyjmowania bezpiecznych, intuicyjnych w obsłudze i mobilnych płatności na telefonie. Aby dołączyć do grona innowacyjnych przedsiębiorców i otrzymać SoftPOS, wystarczy zgłosić chęć udziału na stronie internetowej projektu.

Co ważne, Polskie ePłatności udostępniają smartfon zarówno nowym przedsiębiorcom, którzy wcześniej nie akceptowali płatności bezgotówkowych, a kwalifikują się do Programu Polska Bezgotówkowa, jak i tym, którzy posiadają już terminale płatnicze. W przypadku, gdy sklep lub punkt usługowy kwalifikuje się do Programu Polska Bezgotówkowa, z SoftPOS skorzysta zupełnie za darmo przez 12 miesięcy, co pozwoli mu na przekonanie się, czy taka forma terminala sprawdzi się w jego branży. Polskie ePłatności nagrodzą przedsiębiorców, którzy osiągnęli w listopadzie najwyższą wartość sumaryczną transakcji wykonanych na terminalu SoftPOS. Pojedyncza nagroda to równowartość ponad 300 zł.

SoftPOS to aplikacja na telefon, która przyjmuje płatności bezstykowe do 50 zł dokonane kartami zbliżeniowymi oraz telefonami. Ograniczenie wymogów sprzętowych jedynie do telefonu to duże ułatwienie oraz szereg oszczędności dla małych przedsiębiorców. Nadrzędnym celem kampanii jest postawienie na innowacje wspomagające rozwój przedsiębiorczości.


— Polskie ePłatności stawiają na tworzenie udogodnień dla wszystkich uczestników rynku finansowego, a w szczególności dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców oraz wszystkich tych, którzy cenią sobie wygodę i bezpieczeństwo płatności. Jestem dumny, że to właśnie Polskie ePłatności jako pierwsze na rodzimym rynku wprowadziły rewolucję płatniczą, udostępniając przedsiębiorcom bezpieczny terminal w telefonie – mówi Grzegorz Łapiński, wiceprezes zarządu, Polskie ePłatności SA.

Mastercard i Polskie ePłatności rozpoczęły pilotaż SoftPOS

SoftPOS dla przedsiębiorców – wygoda dla wszystkich

Z roku na rok liczba płatności bezgotówkowych rośnie. Akceptowanie płatności kartowych staje się dziś standardem. Jednocześnie średnia wartość pojedynczej transakcji kartowej spada. Polska w całej Europie jest liderem w liczbie kart zbliżeniowych oraz ma najwyższą częstotliwość ich używania. Dane te dowodzą, że płatności dokonane zbliżeniowo to jeden z najpopularniejszych sposobów płacenia za codzienne zakupy.

Polacy chcą płacić bezgotówkowo wszędzie, nie tylko robiąc zakupy w dużych firmach i sieciach handlowych. SoftPOS ma szansę zmienić ten stan rzeczy.

— Mastercard konsekwentnie wspiera rozwój sieci akceptacji płatności bezgotówkowych, co jest zgodne z oczekiwaniami polskich konsumentów, którzy chcą mieć wybór między płaceniem kartą i gotówką. Z kolei umożliwienie klientom płatności bezgotówkowych wpływa pozytywnie na biznes. Z naszych badań wynika, że połowa Polaków deklaruje, iż w takiej placówce będzie kupować częściej, a 2/3 poleci go innym. Większy ruch to oczywiście wyższe przychody przedsiębiorcy. Wierzymy więc, że rozwiązanie SoftPOS ma szanse zrewolucjonizować płatności w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw, co przełoży się na korzyści zarówno dla firm, jak i dla konsumentów – mówi Kamila Kaliszyk, dyrektor ds. rozwoju rynku w polskim oddziale Mastercard Europe.

źródło: informacja prasowa

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj