Na Poczcie Polskiej Prima Aprilis jest 3 kwietnia…

Dzisiaj na profilu Poczty Polskiej na YouTubie pojawił się przezabawny spot reklamowy, który niewątpliwie wyróżnia się, ale nie od najlepszej strony.

Spot reklamowy Wiosna 2019 - Poczta Polska

Wiosenny spot reklamowy Poczty Polskiej mógłbym potraktować jako żart, gdyby został opublikowany dwa dni wcześniej, czyli w Prima Aprilis. Wygląda jednak na to, że ktoś potraktował tę radosną twórczość na poważnie, albo zatrzymał się w latach 90. – ale w tych mniej estetycznych.

Kolekcja Wiosna 2019 na Poczcie Polskiej!

Jak czytamy w oficjalnym opisie filmu pt. „Spot reklamowy Poczty Polskiej – wiosna 2019”:

Od 29 marca 2019 roku ruszyła kampania reklamowa Poczty Polskiej dot. towarów handlowych. W komunikacji główny nacisk położony został na kategorie towarów handlowych dostępnych w placówkach pocztowych czyli na gry i zabawki, upominki i książki oraz słodycze. Główny przekaz reklamowy koncentruje się na możliwości zakupu towarów handlowych na najbliższej poczcie „Na każdą okazję. Przy okazji. Dla najbliższych.”

Przeczytaj także: Nowa reklama „Growth Spurt” promująca iPhone’a XS Max

Co można kupić na Poczcie Polskiej, doskonale wiemy – nie sposób nie zapoznać się z dewocjonaliami i innymi dziwnymi przedmiotami, które nie mają związku z usługami pocztowymi, gdy czekamy z awizo ponad pół godziny w pięcioosobowej kolejce.

Oto transkrypt spotu:

Piękna nasza Poczta cała. Polska cała! Mówię! Ooo kukułka – nie pszczółka! Pani się częstuje. Yyyy. A co pani tam jeszcze ma? Rachuneczki, gry, zabawki, bajeczki. O to? Kryminał dla męża. Matko, za co? Za pieniądze. Okazja była, na poczcie kupiłam.Na naszej? To ja polecę. Poczta Polska poleca nie tylko listy, Sprawdź ofertę upominków na każdą okazję! Przy najbliższej okazji – dla najbliższych.

Ale nie o tym, nie o tym… Poniżej możecie obejrzeć wideo – koniecznie z dźwiękiem! Ale tylko na własną odpowiedzialność:

Niewątpliwym sukcesem spotu jest chyba jednak tylko to, że wiele serwisów napisze o nim ze względu na jego „wyjątkowość”. Ciekawe, jaki naprawdę był cel tego filmu. Może właśnie taki?

źródło: Poczta Polska