Do sklepów Google Play oraz App Store trafiła nowa aplikacja mobilna Advoider Lite, której podstawową funkcją jest informowanie użytkowników za pomocą wiadomości push, o rozpoczęciu i zakończeniu reklam w telewizji.
W momencie wejścia na rynek Advoider Lite monitoruje pod względem treści reklamowych 16 stacji telewizyjnych. Dzięki zastosowaniu EPG (z ang. Electronic Program Guide), aplikacja posiada tygodniowy program telewizyjny dla 200 kanałów oraz możliwość ustawienia przypomnień o wybranych filmach, serialach, itp. Pełną wersję aplikacji można wypróbować przez 14 dni za darmo.
Advoider Lite to aplikacja mobilna, której głównym zadaniem jest dostarczanie informacji na temat treści emitowanych w telewizji, ze szczególnym wskazaniem na reklamy. Użytkownik korzystając z aplikacji, nie tylko otrzyma na telefon komunikat, że szacowany czas rozpoczęcia lub zakończenia bloku reklamowego, na obserwowanym przez niego kanale wyniesie np. minutę (oprogramowanie monitoruje 16 najpopularniejszych stacji TV), ale także sprawdzi, ile on potrwa oraz na kiedy przewidziany jest kolejny. Wszystko odbywa się w czasie rzeczywistym, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Pozwoli to nie tylko zaplanować chwile pomiędzy kolejnymi “przerwami” w oglądaniu filmu lub serialu, ale na nowo zdefiniuje sposób spędzania czasu przed telewizorem.
Przeczytaj również: Rynek usług telekomunikacyjnych w Polsce w 2018 roku [raport UKE]
– Projektując aplikację Advoider Lite, chcieliśmy stworzyć produkt, który będzie pełnił rolę osobistego “asystenta telewizyjnego”. Użytkownik, nie tylko będzie otrzymywał powiadomienia z informacją, kiedy rozpocznie się lub zakończy reklama, ale także m.in. sprawdzi program TV, przeczyta opis serialu, przejrzy daty jego kolejnych emisji lub powtórek, czy ustawi, za pomocą jednego kliknięcia, przypomnienie o nim – podkreśla Joanna Słonimiec, project manager w firmie Qdiqo.
Advoider Lite umożliwia obserwowanie wielu kanałów jednocześnie, a także dowolne ustawienie wyglądu listy kanałów za pomocą filtrowania i sortowania. Użytkownik może nie tylko wybrać, jakie stacje mają mu się wyświetlić, ale również w jakiej kolejności. Wszystkie zastosowane rozwiązania mają na celu jak najlepsze dopasowanie sposobu oglądania telewizji do własnych preferencji.
Jak zacząć?
Bardzo prosto. Po pobraniu i zainstalowaniu aplikacji w telefonie, użytkownik może skorzystać z bezpłatnego, 14 dniowego okresu próbnego. W tym celu wystarczy, że na ekranie startowym wybierze tryb DEMO, a następnie dokona personalizacji ustawień, czyli określi platformę telewizyjną, według której ma być ustawiona numeracja stacji oraz wskaże kanały/kategorie programów, które najczęściej ogląda.
Subskrypcja
Dostęp do pełnej wersji aplikacji po okresie próbnym, będzie płatny i w zależności od rodzaju subskrypcji wyniesie:
- 4,99 zł za miesiąc;
- 12,99 zł za 3 miesiące;
- 23,99 zł za 6 miesięcy.
Płatności będzie można dokonać w sklepie Google Play oraz App Store. Osoba, która nie zdecyduje się na wykupienie subskrypcji, może korzystać z darmowej wersji aplikacji, w ramach której będzie mieć dostęp do pełnego, tygodniowego programu telewizyjnego dla 200 kanałów.
Podsumowując aplikacja mobilna Advoider Lite, to:
- powiadomienia o rozpoczęciu i zakończeniu reklam na obserwowanych kanałach, 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu,
- lista 16 monitorowanych stacji, która z każdym miesiącem będzie się powiększać,
- pasek informacyjny o szacowanej długości trwania bloku reklamowego lub czasu do jego rozpoczęcia,
- możliwość obserwowania wielu kanałów jednocześnie,
- aktualny program TV wraz z opisami dla 200 stacji;
- przypomnienia dla ulubionych programów.
Aplikację można pobrać za darmo z App Store lub Google Play:
źródło: informacja prasowa