Światowy lider branży wideo zmienia oblicze i stawia na Polskę 

Slidely, izraelska platforma video z 200 milionami użytkowników, ogłosiła swój rebranding. Od teraz będzie się rozwijać pod szyldem PROMO – nazwą jednego ze swoich dotychczasowych produktów.

Serwis Promo.com

Gigant nie ukrywa, że istotną częścią strategii biznesowej są inwestycje w Polsce. Slidely w ciągu kilku lat z dynamicznego startupu wyrosło na jednego z czołowych graczy na światowym rynku video i oficjalnego partnera Facebooka. Platforma sprzedaje materiały filmowe w niemal każdym państwie świata.

Odbiorcami są zarówno małe biznesy i wolni strzelcy, jak i firmy z prestiżowej listy Fortune 500, czyli najbardziej dochodowe amerykańskie przedsiębiorstwa. Kilkanaście miesięcy temu Slidely kupiło polski startup UnStock i powierzyło jego założycielom zbudowanie zespołu w Warszawie. Od tego czasu część rozwiązań technologicznych izraelskiego giganta powstaje właśnie nad Wisłą.

Nowa, łatwa do zapamiętania nazwa podkreśla kolejny rozdział w historii firmy. Nasza marka dostarcza odbiorcom materiały video najwyższej jakość, dzięki którym stają się rozpoznawalni. W ten sposób promujemy ich działalność, stąd PROMO – mówi CEO Tom More.

Zobacz także: Streamingowe usługi wideo i Złote Globy 2019

Partner Facebooka z polskim akcentem

Serwis PROMO stawia też na intensywny rozwój w Polsce. Warszawski oddział rozrasta się z miesiąca na miesiąc i rekrutuje nowych programistów, ale to nie koniec inwestycji. “

Właśnie przeprowadzamy się do większego biura, poprzednia siedziba stała się dla nas za mała – zdradza general manager Kamil Goliszewski. Jak dodaje, centrala z Tel Awiwu od początku jest pod wrażeniem polskich deweloperów oraz tutejszej etyki pracy. Oni rzucają nowymi pomysłami, my potrafimy je przekuć w konkretne rozwiązania”- tłumaczy. “Jest tylko jedna rzecz, na którą narzekają partnerzy z Izraela. Chodzi o polskie zimy. – śmieje się Goliszewski.

Zrzut ekranu ze strony Promo.com
Zrzut ekranu ze strony Promo.com

Na platformie Promo.com znajduje się ponad 14 milionów materiałów video, zdjęć i gotowych szablonów. Użytkownicy mogą także korzystać z licencjonowanych klipów muzycznych, kolaży i zdjęć. Oprócz biur w Tel Awiwie i Warszawie, firma ma oddział w Nowym Jorku.

źródło: informacja prasowa