Apple opublikowało nową świąteczną reklamę zatytułowaną „Share Your Gifts” (z ang. „Podziel się prezentami”) w formie krótkiego filmu animowanego.
Dział marketingu Apple’a często eksperymentuje i wypuszcza rozmaite reklamy, które niekoniecznie związane są z kampanią i linią sprzedażową firmy. Chociaż wiele z tych reklam ma dużą wartość produkcyjną, to reklamy świąteczne firmy z Cupertino naprawdę się wyróżniają.
Nie inaczej jest także w tym roku. Możemy obejrzeć tegoroczną produkcję, która utrzymana jest w stylu świątecznego filmu animowanego.
Zobacz także reklamę świąteczną Apple’a z zeszłego 2017 roku: Reklama świąteczna Apple’a z iPhone’em X i AirPodsami
Firma Apple opublikowała swoją najnowszą reklamę świąteczną pod tytułem „Share Your Gifts” (z ang. „Podziel się prezentami”), która trwa niecałe trzy minuty. W animowanej reklama wykorzystano utwór come out and play autorstwa artysty Billie Eilish.
A tak Apple w skrócie opisuje tę reklamę: „Czy kiedykolwiek stworzyłeś coś wspaniałego, ale bałeś się tym podzielić?” – i to wszystko, resztę możecie sobie dopowiedzieć sami po obejrzeniu poniższego spotu AD 2018:
Ale to nie wszystko! Firma opublikowała także wiele różnych filmów zza kulis, które pokazują osoby stojące za nową reklamą świąteczną. Dowiadujemy się z nich jak Eilish tworzy muzykę, w tym przypadku utwór do reklamy świątecznej z 2018 roku:
Istnieje również bezpośredni film BTS, który ma prawie trzy minuty długości, dotyczący tworzenia nowej reklamy świątecznej:
A następnie dwa dodatkowe filmy, które pokazują więcej twórców, z których pierwszy pokazuje, jak Deborah Cruchon tworzy historie z kolorami:
I ostatni z Marianne Karaan pokazuje, jak redaguje tę historie na iMacu:
Co sądzisz o nowej reklamie świątecznej Apple’a?
źródło: Apple via iPhoneHacks