Świąteczna reklama Apple’a „Share Your Gifts” w formie animacji

Apple opublikowało nową świąteczną reklamę zatytułowaną „Share Your Gifts” (z ang. „Podziel się prezentami”) w formie krótkiego filmu animowanego.

Świąteczna reklama Apple'a pt. „Share Your Gifts” (2018)

Dział marketingu Apple’a często eksperymentuje i wypuszcza rozmaite reklamy, które niekoniecznie związane są z kampanią i linią sprzedażową firmy. Chociaż wiele z tych reklam ma dużą wartość produkcyjną, to reklamy świąteczne firmy z Cupertino naprawdę się wyróżniają.

Nie inaczej jest także w tym roku. Możemy obejrzeć tegoroczną produkcję, która utrzymana jest w stylu świątecznego filmu animowanego.

Zobacz także reklamę świąteczną Apple’a z zeszłego 2017 roku: Reklama świąteczna Apple’a z iPhone’em X i AirPodsami


Firma Apple opublikowała swoją najnowszą reklamę świąteczną pod tytułem „Share Your Gifts” (z ang. „Podziel się prezentami”), która trwa niecałe trzy minuty. W animowanej reklama wykorzystano utwór come out and play autorstwa artysty Billie Eilish.

A tak Apple w skrócie opisuje tę reklamę: „Czy kiedykolwiek stworzyłeś coś wspaniałego, ale bałeś się tym podzielić?” – i to wszystko, resztę możecie sobie dopowiedzieć sami po obejrzeniu poniższego spotu AD 2018:

Ale to nie wszystko! Firma opublikowała także wiele różnych filmów zza kulis, które pokazują osoby stojące za nową reklamą świąteczną. Dowiadujemy się z nich jak Eilish tworzy muzykę, w tym przypadku utwór do reklamy świątecznej z 2018 roku:

Istnieje również bezpośredni film BTS, który ma prawie trzy minuty długości, dotyczący tworzenia nowej reklamy świątecznej:

A następnie dwa dodatkowe filmy, które pokazują więcej twórców, z których pierwszy pokazuje, jak Deborah Cruchon tworzy historie z kolorami:

I ostatni z Marianne Karaan pokazuje, jak redaguje tę historie na iMacu:

Co sądzisz o nowej reklamie świątecznej Apple’a?

źródło: Apple via iPhoneHacks

Łukasz Majchrzyk
Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj