Muzyczny serwis streamingowy Spotify uruchomił nową promocję oferty swojej usługi Premium dla obecnych i utraconych użytkowników – tańszą 3-mies. subskrypcję można wykupić do 31 grudnia 2018 r.

Spotify znacznie ułatwia decyzję swoim subskrybentom, aby nie przechodzili do innych usług streamingowych, dzięki atrakcyjnym ofertom dla nowych i obecnych użytkowników, którzy zrezygnowali ze Spotify premium przed 16 października 2018 r.
Promocja 3-miesięcznej subskrypcji w promocyjnej cenie dostępna jest na większości rynków, gdzie Spotify świadczy swoje usługi.
Przeczytaj również: Spotify oficjalnie z aplikacją na Apple Watcha
Po pierwsze, pojawiła się oferta, która pozwala nowym użytkownikom Spotify Premium w Polsce kupić 3 miesiące Spotify za jedyne 0,99 zł. Po tym okresie subskrypcja będzie kosztować 19,99 zł za miesiąc. Jest jeden mały problem, kwalifikujesz się do tej oferty tylko wtedy, jeśli wcześniej nie korzystałeś z 30-dniowej wersji próbnej lub podałeś informacje o swojej karcie kredytowej w przeszłości na koncie Spotify. Warunki Wstępnej oferty próbnej Spotify® znajdziesz tutaj.

Druga oferta przeznaczona jest dla użytkowników Spotify, którzy anulowali swoje subskrypcje Premium przed 16 października 2018 r. Jeśli kwalifikujesz się do tej oferty, otrzymasz ofertę wykupienia trzymiesięcznego abonamentu za jedyne 19,99 zł. Po tym okresie będzie naliczana standardowa kwota miesięczna. Więcej informacji i regulamin znajdziesz na stronie internetowej promocji.

Oferty mogą być dostępne również w innych regionach, ale mogą występować pewne różnice cenowe w poszczególnych krajach. Warto jeszcze wspomnieć, że obie oferty będą dostępne do 31 grudnia 2018 roku. W ramach Premium otrzymujesz przede wszystkim:
- całe 3 miesiące za 0,99 zł lub 19,99 zł – w każdej chwili możesz zrezygnować z subskrypcji, aby po okresie 3 mies. nie została naliczona standardowa miesięczna stawka,
- możliwość słuchania muzyki w trybie offline w dowolnym miejscu,
- muzyka bez reklam i przerywania odtwarzania,
- możliwość wyboru dowolnych utworów do odtwarzania i pomijania bez ograniczeń.
źródło: Spotify

Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.