Orange Polska wystartowało z kampanią promocyjną swojego superszybkiego internetu światłowodowego o prędkości do 1 Gb/s.
Pod koniec sierpnia, zaraz po ogłoszeniu przez UPC wprowadzenia do oferty internetu usługi 1 GIGA, operator Orange Polska poinformowało także, że Orange Światłowód przyspieszył do 1 Gb/s.
W odróżnieniu od dostępnego tylko w Warszawie internetu 1GB/s od UPC, najszybszy Orange Światłowód mogą kupić wszyscy, którzy znajdują się w zasięgu dotychczasowej oferty 600 Mb/s – są to o mieszkańcy 76 gmin, w których rynek szerokopasmowego internetu został zderegulowany, m.in. Warszawy, Wrocławia, Bydgoszczy, Torunia, Lublina, Zielonej Góry, Łodzi, Ostrołęki, Białegostoku czy Gniezna. W sumie blisko 1,7 mln gospodarstw domowych.
Od piątku 7 września 2018 r. Orange ruszył z kampanią reklamową nowej usługi. W spocie reklamowym urocza rodzina rudowłosych domowników pokazuje co można robić z tak szybkim łączem.
Przeczytaj także: Najnowszy ranking ofert internetu stacjonarnego dla domu
Kampanię zobaczymy m.in. w telewizji, internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz usłyszymy w radio. Za kreację odpowiada agencja Leo Burnett. Produkcją zajęło się Studio Tyrka, postprodukcją Orka, za dźwięk odpowiada Lunapark, a planowanie i zakup mediów Initiative Media. Spot wyreżyserował Tomasz Goldbaum-Wlaziński.
Zobacz spot reklamowy „Orange Światłowód 1 Gb/s”:
Więcej o ofercie przeczytasz na oficjalnej stronie internetowej operatora.
źródło: biuro prasowe Orange
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.