W UPC jest już dostępny internet światłowodowy 1 Gb/s

Pierwsi klienci UPC z Warszawy już korzystają z superszybkiego internetu światłowodowego o prędkości 1 Gb/s – to nowa era internetu gigabitowego w Polsce.

1 GIGA - internet światłowodowy UPC w Warszawie

Od września 2018 roku UPC Polska, jako pierwszy ogólnopolski operator, oferuje konsumentom światłowodowy internet o prędkości 1Gb/s. W sierpniu usługa została oficjalnie zapowiedziana i  była dostępna w przedsprzedaży, a już teraz pierwsi klienci z Warszawy mogą cieszyć się superszybkim internetem domowym.

Po niemieckim Bochum (czerwiec 2018), Warszawa jest drugim Giga Miastem w ramach grupy UPC Liberty Global. Trzecią lokalizacją z jednogigową prędkością internetu stacjonarnego będzie Frankfurt w Niemczech (październik 2018 r.)

UPC wraz z rozpoczęciem ery gigabitowej w Polsce wystartował z najbogatszą ofertą prędkości internetu światłowodowego oraz nową kampanią marketingową i promocjami. W całej Polsce dostępne jest nowe portfolio usług, z szerokim wachlarzem najwyższych prędkości, najlepszej jakości Wi-Fi ze smart modemem Connect Box oraz bogatą ofertą treści telewizyjnych.
Gigabitowe przyśpieszenie internetu

Zobacz także: Internet stacjonarny do domu – najnowszy ranking polskich operatorów

W ramach oferty klienci w Warszawie mogą już korzystać z najszybszego gigabitowego internetu światłowodowego czyli prędkości 1000 Mb/s, a w pozostałych lokalizacjach w Polsce – z atrakcyjnej oferty prędkości – 150 Mb/s, 300 Mb/s oraz  500 Mb/s. Klienci otrzymują również najlepsze Wi-Fi na rynku z nowoczesnym modemem Connect Box lub Giga Connect Box – wspierającym prędkości 1 Gb/s. Modem wpisuje się w światowe trendy, jest kompatybilny z wieloma technologiami przydatnymi w domu i biurze oraz wyróżnia się atrakcyjnym designem.

Giga Miasta w UPC Liberty Global (Europa, 2018)
Giga Miasta w UPC Liberty Global (Europa, 2018)

Więcej kanałów telewizyjnych w rozrywkowych pakietach

Wraz z ogromnym przyśpieszeniem internetu UPC rozwija także ofertę telewizyjnej rozrywki. Do sportowych kanałów dołączyły dwa kanały Polsat Sport Premium oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium, dzięki którym będzie można oglądać rozgrywki w ramach Ligi Mistrzów UEFA oraz Ligi Europy UEFA przez najbliższe trzy lata.

Klienci UPC otrzymali też dostęp do pakietu telewizyjnego Start HD, wzbogaconego aż o 18 kanałów telewizyjnych, obecnych do tej pory jedynie w wyższych pakietach – Select i Max. Tym samym liczba kanałów w pakiecie Start HD wzrosła z 32 do 50. Fani kanałów tematycznych Polsatu również skorzystają na wrześniowych zmianach.

Sprawdź specjalne oferty internetu stacjonarnego dla studentów.

Do oferty telewizyjnej rozrywki UPC dołączył kanał Polsat Doku, który dostępny będzie w pakiecie Max. Do 8 stycznia 2019 roku kanał ten w ramach tzw. otwartego okna, będą mogli oglądać też klienci pakietu Select, podobnie jak kanały Polsat Play i Polsat Romans – „otwarte okno” dla tych kanałów w pakiecie Select również potrwa do 8 stycznia przyszłego roku.

Nowa kampania marketingowa 1 GIGA w UPC

Główną ideą kreatywną kampanii marketingowej jest kosmiczna prędkość. Kampania prezentująca nowe propozycje marki, internet 1 Gb/s z nowoczesnym modemem i Smart Wi-Fi, obejmie swoim zasięgiem całą Polskę, w tym Warszawę, jako pierwsze polskie Giga Miasto w sieci Liberty Global.

Działania prowadzone będą w telewizji, radiu, digitalu, w social media, na nośnikach outdoor i POSM. Promocję wspierać będą również akcje ambientowe oraz współpraca z influencerami – Sprawdzam Jak, viva-a-viva, Kabaretem Czwarta Fala oraz Fitlovers. Specjalne niespodzianki czekają na mieszkańców stolicy.

Kreację kampanii przygotowały agencje Opus B oraz Golden Submarine, a zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.

źródło: informacja prasowa