Nowa kampania HTC U12+ to „hiperprzykład” jak nie promować smartfonów

Firma HTC ruszyła w Polsce z kampanią „Uruchom swoją hipermoc”, w której Mateusz Grzesiak „reklamuje” smartfona HTC U12+. Na początku myślałem, że to parodia, a potem się przeraziłem.

Mateusz grzesiak twarza kampanii „Uruchom swoją hipermoc” smartfona HTC U12+

Najnowsze spoty reklamowe smartfona HTC U12+, które właśnie zostały wypuszczone przez HTC to albo świetna autoparodia, albo wynik głębokich analiz szukania niszy na rynku. Ktoś w „korpo” musiał nieźle sobie to wymyślić, a tak serio, to nie jestem w stanie pojąć skąd taki pomysł? Musicie to zobaczyć sami…

Twarzą w kampanii „Uruchom swoją hipermoc” promującej HTC U12+  jest mówca motywacyjny  (tzw. „kołcz”) Mateusz Grzesiak. W spotach przedstawiono w charakterystyczny sposób najważniejsze funkcje i cechy smartfona HTC U12+. Aż w 6 filmach reklamowych możemy zobaczyć innych bohaterów: mamę, bizneswomen, project managera, fotografa, influencera oraz kobietę, która „idzie na swoje” (to jeden z moich ulubionych).

Każdy z bohaterów ma inne potrzeby i na pomoc przychodzi mu smartfon HTC ze swoimi hipermocami – wszystko dokładnie wytłumaczone przez pana kołcza, który naprawdę świetnie gestykuluje i intonuje (szacun!) – oglądałem jak zahipnotyzowany. Główną cechą smartfona, która przewija się w większości filmów jest aktywna ramka HTC U12+, która zmienia sposób interakcji ze smartfonem.


Przeczytaj także:Ile modeli smartfonów wydali producenci w 2017 roku?

Tytuły spotów są też niczego sobie Hipermoc:  Twórczość, Zatrzymanie czasu, Koncentracja, Bilokacja, Wszechobecność, Uważność. Mam wrażenie, że w tle mówcy wykorzystano kilka fajnych ujęć ze stocka, żeby podkreślić świetne słówka i wyrażenia, które muszę wymienić: dedlajny, konkret, korpo, obsuwy, życie to suma inspiracji, kciuk idzie w górę czy uściśnij mu ramkę.

Oto kilka próbek, które oglądacie na własną odpowiedzialność:

A może w tym szaleństwie jest jakaś metoda? Jedno jest pewne, nie jestem w grupie docelowej hipermocnych… i nie jest to moja estetyka, choć smartfony HTC są całkiem dobrymi sprzętami.

Za koncepcję i kreację odpowiada Brand Republic, za planowanie mediów Media People, a strategię komunikacji opracował Krzysztof Dworzyński.

Więcej o smartfonie i wszystkie spoty obejrzysz na specjalnej stronie kampanii: hipermocni.pl.

źródło: HTC via Wirtualne Media

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj