Samsung pomaga rozkodować potencjał studentom IT 

W poniedziałek 9 października ruszyła pierwsza duża kampania employer brandingowa Samsung R&D Institute Poland.

Rozkoduj swój potencjał! Samsung

Działania skierowane są do studentów uczelni technicznych w Warszawie i Krakowie. Potrwają one miesiąc. Ze względu na wykorzystanie w promocji narzędzi online i offline, kampania dotrze do osób zainteresowanych pracą w Samsungu w całej Polsce.

Dotarcie do utalentowanych studentów kierunków technicznych jest kluczowe przy realizacji innowacyjnych projektów w Samsung R&D w Polsce – mówi Marta Ambroziak, HR Manager w Samsung R&D Institute Poland. – Samsung jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie pod kątem oferowanych produktów. Aby dodatkowo zwiększyć jego widoczność na rynku pracodawcy, zdecydowaliśmy się pokazać w jakich kierunkach można rozwijać się w Samsung R&D Institute Poland.

Kampania ma również ułatwić proces aplikacji do firmy. Sercem działań jest strona internetowa rozkodujswojpotencjal.pl. To na niej uczestnicy będą rejestrować się, aby rozwiązać techniczną zagadkę.


Studenci mogą rozwiązywać problem algorytmiczny przez miesiąc, w dwutygodniowych cyklach. Zadanie sprawdzi umiejętności niezbędne studentom do codziennej pracy w firmie Samsung. Rekomendowane języki programowania to JAVA i C++

Każda osoba, która poprawnie rozwiąże zadanie będzie miała możliwość wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym do Samsung R&D Institute Poland. Dodatkowo – raz na dwa tygodnie przez miesiąc trwania akcji, w rankingu na stronie www.rozkodujswojpotencjal.pl zostaną wyłonieni zwycięzcy, którzy otrzymają smartfon Samsung Galaxy S8+. Nagrody w konkursie zostaną rozdane podczas Dnia Otwartego Samsung, który odbędzie się 14 listopada w siedzibie Samsung R&D Institute –  Warsaw Spire.

Kampania, oprócz promocji online, będzie również widoczna na dwóch uczelniach – Politechnice Warszawskiej oraz Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Absolwenci właśnie tych uczelni stanowią znaczną część pracowników Samsung R&D.

źródło: informacja prasowa

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuje się komunikacją internetową i e-marketingiem, pasjonat urządzeń mobilnych i nowych technologii. Dołącz do moich kręgów na Google+ .
Obserwuj