Cyfrowe przyciski Dash Buttons Amazona na smartonie

Firma Amazon wprowadza cyfrowe przyciski Dahs Buttons, z których można korzystać ze smartfona lub komputera.

Amazon Dash Buttons

Jedną z najlepszych cech firmy Amazon jest jej nieustanne dążenie do stworzenia klientom komfortowego sposobu korzystania z produktów i usług, w tym robienie zakupów.  Mimo, że nie zawsze jej wychodzi, jak w przypadku smartfona Fire, to Amazon potrafi przeanalizować swoja porażkę i odpowiednio dostosować się do rynku.

W przypadku smartfona Fire Phone, Amazon doszedł do wniosku, że najlepszym rozwiązaniem będzie porzucić ten projekt całkowicie. Biorąc pod uwagę liczbę dostępnych modeli smartfonów i duże nasycenie rynku, to wydawało się być najlepszym pomysłem.

Ciekawym projektem są także samoobsługowe sklepy Amazon Go, których testowanie rozpoczęło się w zeszłym roku – i to jest obszar, w którym Amazon czuje się najlepiej, i robi to całkiem dobrze. Innym równie ciekawym i innowacyjnym projektem jest dostarczanie zakupów dronami. A teraz do udanych projektów może dołączyć cyfrowy przycisk Digital Dash Buttons na uradzenia mobilne i komputery, za pomocą którego będzie można szybko zamówić wybrane produktu z dowolnego miejsca i o każdej porze.


Digital Dash Buttons od Amazona

Jak działają przyciski Dash Buttons?

W marcu 2015 roku firma Amazon wprowadziła pierwsze, fizyczne przyciski Dash Buttons – które były kawałkiem prostej technologii internetu rzeczy (IoT) pozwalającej na zamawianie produktów gospodarstwa domowego za pomoca jednego naciśnięcia.

Przycisk można przykleić na dowolne urządzenie lub przedmiot, a znajdujące się na nim logo informuje jakie produkty automatycznie zostana zamówione z Amazona. Mogą to być produkty spożywcze, proszki do prania, pasty do zębów i wiele innych produktów.

W połowie 2016 roku firma rozszerzyła program Dush Buttons o dziesiątki nowych marek. W istocie pomysł jest zgodny z impulsywnym procesem zakupowym, któremu poddajemy się od lat. Opierając się na tej koncepcji stworzono cyfrowe i mobilne przyciski Dash Buttons, które mamy w jednym miejscu i zawsze przy sobie – bo w smartfonie czy na komputerze.

Zobacz na poniższym filmie jak działają cyfrowe Dush Buttony:

Użytkownicy usługi Prime Amazona mogą teraz przeglądać lub dodawać ulubione przyciski podczas odwiedzania strony internetowej Amazona lub mogą użyć aplikacji mobilnej, gdzie zobaczą osobną sekcję z cyfrowymi Dash Buttonami. Pierwsze oferty opierają się na ostatnio zrobionych zakupach, choć można zarządzać ustawieniami przycisków, aby dostosować swoje zwyczaje zakupowe – na przykład jedno naciśnięcie przycisku to zamówione 1 lub 2 mleka.

Tapnięcie w aplikacji mobilnej na białą część przycisku oznacza zakup, a dotknięcie logo marki spowoduje wyświetlenie więcej informacji na temat konkretnego produktu.

Dash Button - działanie przycisku

Dash Button – działanie przycisku

Podczas, gdy cyfrowe przyciski są oczywiście darmowe, za fizyczne odpowiedniki trzeba w dalszym ciagu zapłacić 4,99 dolara.

Amazon oferuje już zamawianie za pomocą jednego kliknięcia oraz opcję zapisywania powtarzających się zakupów, ale cyfrowe przyciski na urządzenia mobilne wydają się doskonałym pomysłem. Nie od dziś wiadomo, że sukcesem sprzedaży detalicznej online jest to, aby wyeliminować jak najwięcej niepotrzebnych kroków, które prowadzą klienta do zakupu. Amazon jest ekspertem w sprzedaży internetowej, a przyciski Dash Buttons to kulminacja najlepszej wiedzy na temat tego jak łatwo sprzedawać przez internet.

Więcej o nowych przyciskach przeczytasz na stronie: amazon.com/ddb/learn-more

Niestety usługa nie jest jeszcze dostępna w Polsce i chyba nie trafi do nas jeszcze w najbliższym czasie.

źródło: Amazon

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuje się komunikacją internetową i e-marketingiem, pasjonat urządzeń mobilnych i nowych technologii. Dołącz do moich kręgów na Google+ .
Obserwuj