Nowe reklamy iPada Air

Najnowsze filmy z serii „Jaki będzie Twój udział” podkreślają rolę i wykorzystanie iPada w pracy kompozytora i dyrygenta oraz podróżującej pisarki.

Jaki będzie Twój udział?

Apple zamieściło dwa nowe filmy z cyklu „Jaki będzie Twój udział?”, które mają na celu promować i pokazywać wykorzystanie iPada Air w życiu ciekawych ludzi. Pierwszy pokazuje historię kompozytora i dyrygenta Esa-Pekka Salonena. Film pokazuje, jak dzięki aplikacji na iPada tworzy muzykę i usprawnia swoją dyrygenturę.

Esa-Pekka’s Verse

Druga nowa reklama przedstawia pracę podróżującej pisarki Cherie King, która nie słyszy i korzysta z iPada jako narzędzia do nawigacji.

Chérie’s Verse

źródło: 9TO5Mac


Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuje się komunikacją internetową i e-marketingiem, pasjonat urządzeń mobilnych i nowych technologii. Dołącz do moich kręgów na Google+ .
Obserwuj