Dostawca usług internetowych home.pl i CDA rozpoczynają współpracę, w wyniku której do oferty home.pl trafią karty prepaid gwarantujące dostęp do filmów na platformie CDA Premium.
Współpraca pomiędzy home.pl i CDA zakłada dystrybucję kodów przedpłaconych, które umożliwią korzystanie z bogatej oferty wideo na żądanie w serwisie CDA Premium. Kody prepaid to pierwsze produkty z branży rozrywkowej dostępne w serwisie home.pl.
– To kolejny krok w kierunku rozwoju oferty marketplace w home.pl – mówi Beniamin Krupowicz, menedżer ds. rozwoju biznesu w home.pl. – Dostrzegamy potencjał i dynamikę rozwoju internetowej branży rozrywkowej. Dlatego wzbogacamy naszą ofertę o produkty pozabiznesowe, z których korzystają także właściciele małych i średnich przedsiębiorstw oraz ich pracownicy. Pierwszym jest CDA Premium, ale w planach mamy kolejne.
Kody dostępowe w ofercie home.pl są od 21 lutego br. Po ich zakupie użytkownicy CDA będą mogli aktywować dostęp do płatnych treści wideo na stronie www.cda.pl/premium, bez konieczności wpisywania danych swoich kart płatniczych. Bibliotekę CDA Premium stanowi ponad 7 tys. licencjonowanych filmów wśród których można znaleźć zarówno najpopularniejsze gatunki filmowe, jak i pozycje dla bardziej wymagających kinomanów.
– Współpraca z home.pl stanowi istotny element strategii rozwoju w zakresie budowania nowych kanałów sprzedaży usług spółki – mówi Wolfgang Laskowski, pełnomocnik zarządu i rzecznik prasowy CDA. – Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych użytkowników i ułatwiamy dostęp do naszych treści.
Gdzie i w jakiej cenie oglądać seriale i filmy (VOD) w internecie?
W sierpniu 2019 CDA podobną współpracę nawiązało z firmą Euronet, która oferuje dostęp do abonamentów premium między innymi w sklepach stacjonarnych, salonikach prasowych i na stacjach benzynowych.
źródło: informacja prasowa
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.