Apple promuje trwałość iPhone’a 15 w nowej, szalonej reklamie „Swoop”

Firma Apple wychwala trwałość przedniego szkła Ceramic Shield w telefonie iPhone 15 w nowej reklamie „Swoop”.

Kadr ze spotu „Swoop” promującego wytrzymałe szkło iPhone'a 15
Kadr ze spotu „Swoop” promującego wytrzymałe szkło iPhone’a 15

Nowa reklama pod tytułem Swoop została udostępniona na australijskim kanale YouTube firmy Apple. Na nagraniu ptak próbuje zaatakować kobietę jadącą na rowerze, powodując, że kobieta się przewraca. W tym czasie iPhone 15, którego używała do wyznaczania tras rowerowych, również spada na ziemię, ale nie ulega uszkodzeniom, częściowo z powodu Ceramic Shield.

Apple twierdzi, że ceramiczna osłona jest „mocniejsza niż jakiekolwiek szkło smartfona”. Wprowadzone w modelach iPhone’a 12 w 2020 roku firma Apple reklamowała szkło z dodatkiem ceramiki jako czterokrotnie zwiększające odporność na upadki w porównaniu z iPhone’em 11.

Obejrzyj wideo poniżej:

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: Apple