Podczas globalnego wydarzenia Conversations w Mumbaju Meta wprowadza kilka funkcji, które usprawniają załatwianie spraw z firmami na czacie w aplikacji WhatsApp.
W aplikacji WhatsApp został uruchomiony Flows, dzięki czemu firmy będą mogły oferować więcej opcji – szybki wybór miejsca w pociągu, zamówienie posiłku czy rezerwację spotkania – wszystko bez opuszczania czatu. Dzięki Flows firmy będą mogły zapewnić szerokie menu i konfigurowalne formularze, które obsługują różne potrzeby. W kolejnych tygodniach Flows zostanie udostępniony globalnie tym firmom, które korzystają z platformy WhatsApp Business.
Meta ułatwia też dokonywanie zakupów bezpośrednio w czacie. Od dziś użytkownicy w Indiach mogą dodawać produkty do koszyka i wysyłać płatności przy użyciu wybranej metody ze wszystkich obsługiwanych aplikacji UPI, kart debetowych, kredytowych i nie tylko. Dzięki współpracy z partnerami Razorpay i PayU, płacenie na WhatsAppie ma być równie proste, jak wysłanie wiadomości.
Firmy mogę teraz uzyskać weryfikację Meta, co daje klientom pewność, że rozmawiają na czacie z właściwą firmą. Aby uzyskać status Meta Verified, firmy udowadniają Meta swoją autentyczność, a w zamian otrzymują oznaczenie potwierdzające weryfikację, ulepszoną obsługę konta i ochronę przed podszywaniem się.
Firmom zainteresowane rejestracją Meta Verified będą otrzymywać dodatkowe funkcje premium, w tym możliwość utworzenia własnej strony WhatsApp, którą można łatwo znaleźć za pomocą wyszukiwarki internetowej, oraz obsługę wielu urządzeń, dzięki czemu klientów może obsługiwać wielu pracowników.
Meta Verified wkrótce będzie testowane dla małych firm korzystających z aplikacji WhatsApp Business, zanim zostanie ona wprowadzona w przyszłości dla firm na platformie WhatsApp Business.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: WhatsApp