Reklamy zakotwiczone w ramach kampanii Google AdSense zaczną się wyświetlać także na szerszych ekranach (komputerów czy tabletów) od 19 lipca 2021 roku.
Kierując się opiniami wydawców korzystających z reklam zakotwiczonych, Google postanowiło udostępnić je na szerszych ekranach. Z eksperymentów giganta wynika, że reklamy zakotwiczone są skuteczne na szerokich ekranach. Jeśli wydawca, korzystający z sieci Google AdSense, nie chce wyświetlać reklam zakotwiczonych na szerszych ekranach, może wyłączyć tę opcję, używając nowej funkcji „Szeroki ekran” w ustawieniach reklam automatycznych.
Co to oznacza dla wydawców?
- Jeśli korzystasz z reklam zakotwiczonych, od 19 lipca 2021 roku ten format reklamy zacznie się wyświetlać na Twoich stronach na szerszych ekranach, np. na komputerach.
- Możesz zauważyć wzrost przychodów z reklam zakotwiczonych.
- Zmiana dotyczy wszystkich stron, w przypadku których włączysz reklamy zakotwiczone na swoim koncie AdSense.
Co trzeba zrobić?
Nie musisz nic robić, aby zmiana została wprowadzona na Twoich stronach. Skorzystaj z podglądu reklam automatycznych, aby zobaczyć, jak reklamy zakotwiczone będą wyglądały na Twoich stronach na komputerach.
Po tygodniu sprawdź skuteczność reklam zakotwiczonych w raporcie szacunkowych zarobków wybierając format reklamy: reklama zakotwiczona
na swoim koncie.
źródło: Google AdSense