Samsung wykorzystuje w kampaniach reklamę konwersacyjną

Nowe rozwiązanie reklamy konwersacyjnej w kampaniach firmy Samsung, to pierwsza tego typu akcja na polskim rynku reklamowym.

Reklama konwersacyjna firmy Samsung

Banery konwersacyjne zostały wykorzystane w kampanii informującej o nowych modelach smartfonów Samsung serii Galaxy S21 5G. Celem tego rozwiązania jest lepsze zainteresowanie klientów marką, a także przyciągnięcie oraz utrzymanie ich uwagi.

Stale szukamy najlepszych rozwiązań w obszarze mediów i dążymy do wprowadzania innowacji w komunikacji, które przynoszą naszym klientom najlepsze korzyści biznesowe. Rozmowa to naturalny sposób interakcji. Za pośrednictwem banerów konwersacyjnych zapraszamy potencjalnych nabywców do rozpoczęcia dialogu z marką i lepszego jej poznania” – mówi Maciej Brzozowski, Content Partnership Manager w Starcom. 

Reklama konwersacyjna to nowość na rynku, połączenie chatbota i reklamy display, które naśladuje naturalny sposób komunikowania się ludzi – rozmowę, stawiając na pierwszym miejscu doświadczenie konsumenta. Dostarcza informacji, przyciąga uwagę potencjalnego klienta i indywidualnie go angażuje. Formą tej reklamy są banery konwersacyjne, które zachęcając użytkownika do dialogu tworzą nowy sposób kontaktu z marką.

Jim Lindholm, Commercial Director firmy Cavai na Finlandię i Europę Wschodnią o współpracy:

Jesteśmy bardzo entuzjastycznie nastawieni do naszej współpracy z agencją mediową Starcom i klientem Samsung. Tego typu reklamy konwersacyjne są pierwszymi w Polsce. Dzięki atrakcyjnej szacie graficznej i rozbudowanym funkcjonalnościom, umożliwiają klientom bezpośrednią interakcję z marką, która ich interesuje. Starcom i Samsung są doskonałym przykładem na to, że marki mogą wykorzystać reklamę konwersacyjną w celu zbudowania wartościowych cyfrowych interakcji z klientami, szczególnie w erze COVID.

źródło: Starcom