T-Mobile zaczęło promować ofertę na kartę „Bez limitu XL” w taryfie GO! z dostępem do technologii 5G, 40 GB (20 GB z oferty i 20GB po doładowaniu) i usługą Supernet Video HD, pozwalającą oglądać wideo bez utraty gigabajtów.

Z końcem marca tego roku do grona klientów abonamentowych T-Mobile, którzy mogą korzystać z 5G, dołączyli użytkownicy na kartę. Dzięki nowemu pakietowi „Bez limitu XL” w taryfie GO!, za 39 zł klienci otrzymują dostęp nie tylko do sieci piątej generacji, ale również nielimitowanych rozmów, SMS-ów i MMS-ów, paczki 40 GB (20 GB w ofercie i kolejne 20 GB przy zasileniu kwotą od 39 do 49 zł) oraz wideo bez utraty gigabajtów w usłudze Supernet Video HD.
Infrastruktura T-Mobile oferuje zasięg sieci piątej generacji ponad 6,3 milionom osób na terenie całego kraju. T-Mobile chce, użytkownicy na kartę jak najszerzej korzystali z internetu w technologii 5G. Właśnie dlatego startuje z kampanią reklamową, prezentującą zalety korzystania z nowej oferty „Bez limitu XL” na taryfie GO!
Spot towarzyszący kampanii odbiorcy będą mogli zobaczyć w trzech wersjach: 30-sekundowej i jej 15-sekundowym skrócie, jak również w specjalnej wersji przygotowanej na kanał YouTube. Z kampanią będzie można zapoznać się w telewizji, internecie, mediach społecznościowych, punktach sprzedaży oraz w serwisie Spotify.
Jak skorzystać z oferty „Bez limitu XL” i 40 GB?
Po doładowaniu konta ofertę „Bez limitu XL” za 39 zł można łatwo włączyć na kilka sposobów.
- Pierwszy z nich to uruchomienie pakietu w aplikacji „Mój T‑Mobile”, w zakładce „Usługi dodatkowe”.
- Drugim rozwiązaniem jest użycie kodu ekspresowego *500*1*0#.
- Można również wysłać SMS o treści AKTXL na numer 8080.
Oferta zostanie aktywowana w ciągu 24 godzin, a klient otrzyma powiadomienie SMS o uruchomieniu usługi. Ofertę można aktywować również na dowolnym starterze GO! w T‑Mobile na kartę.
Z oferty mogą skorzystać również osoby, które do tej pory były posiadaczami innego planu taryfowego – Frii, Nowy Tak Tak, Hot, Happy lub internetu na kartę Blueconnect. Aktywacja oferty „Bez limitu XL” spowoduje zmianę taryfy na GO! i wyłączenie poprzednich usług.
Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R oraz Starcom.
źródło: T-Mobile Polska