Weź udział w konferencji in_Digital Marketing & Online meetings 2020 – do 24 września webinary na żywo a 30 września już w Warszawie!
InDM to festiwal wiedzy merytorycznej w całości poświęcony digital marketingowi. Tym razem nie musisz czekać na ten jeden dzień konferencji, możesz korzystać z zasobu wiedzy już teraz podczas naszych spotkań online. Sprawdź co na Ciebie czeka podczas tego Festiwalu Wiedzy Merytorycznej!
- 40 różnorodnych tematów dot. digital marketetingu!
- Świetna okazja by zadawać pytania ekspertom!
- Możliwość wybrania opcji All INCLUSIVE i oglądania wykładów online, kiedy tylko masz na to czas!
- Co ważne! Poczujesz nowe inspiracje do działania!
Zobacz także: „Mobile i digital w 2Q 2020” – jak pandemia wpłynęła na cyfrowy krajobraz?
Już od teraz do 24 września odbywają się webinary na żywo! A 30 września 2020 roku spotkamy się w Warszawie na stacjonarnej konferencji, gdzie eksperci zaprezentują się na 2 różnych scenach!
Prelegenci in_DM to pasjonaci marketingu z wieloletnim doświadczeniem. To będzie dzień pełen merytoryki wysokiej jakości i praktycznej wiedzy do wykorzystania w swojej codziennej pracy! Podczas spotkania uczestnicy sami wybierają obszar marketingu i tematy wystąpień, które ich interesują.
W zależności od preferencji, czy specjalizacji każdy znajdzie coś dla siebie. Wśród tematów m.in.:
- Kampania marketingowa – zintegrowany plan content marketingu.
- Najczęściej popełniane błędy – wnioski po wielu audytach SEO.
- Preferencje zakupowe klientów w social media.
- Customer journey map – sztuka budowania dobrej mapy.
- Prawidłowa segmentacja klientów – wskazówki i kluczowe wytyczne.
- Konkretne zasady Influencer marketingu.
- Zasady efektywnego UX writing’u.
- Jak AI zmienia przyszłość marketingu cyfrowego?
- Optymalizacja działań marketingowych w oparciu o raporty Google Analytics.
- Jak zadbać o silny strumień w górnej części lejka sprzedażowego?
Więcej przeczytasz na stronie konferencji: indm.pl.
źródło: informacja organizatora
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.