W „Star Wars: Squadrons” będziemy mogli pilotować X-winga w VR!

Gra „Star Wars: Squadrons” zostanie wydana na Xbox One, PS4 i PC jesienią 2 października 2020 roku i będzie oferować pełne wsparcie gry pomiędzy platformami.

Star Wars: Squadrons – X-wing

Kilka dni po oficjalnym ogłoszeniu Star Wars: Squadrons EA wydało pierwszy zwiastun i ujawniła nieco więcej szczegółów na temat tego, czego można się spodziewać po kolejnej grze z serii Star Wars. Zgodnie z oczekiwaniami, opracowany przez EA Motive tytuł koncentruje się na walkach pierwszoosobowych. Tytuł będzie dostępny na konsole Xbox One, PS4 i PC (w Origin, Epic Game Store i Steam). Obsługuje grę w wirtualnej rzeczywistości na PC i PS4, z pełną rozgrywką krzyżową między wszystkimi trzema platformami. EA po raz pierwszy wydało pełną grę międzyplatformową wraz z premierą Need for Speed ​​Heat.

W grze będzie dostępny tryb kampanii dla jednego gracza i gra wieloosobowa online. Wydany dzisiaj zwiastun daje nam bardziej wyobrażenie o tym, o samej historii, niż zbyt intensywnym zagłębianiu się w funkcje, ale z pewnością wygląda ładnie.

Wiemy, że tryby online obejmują pięć pojedynków oraz bitwy flotowe, w których będziemy współpracować z kolegami z drużyny, aby zniszczyć okręt flagowy wroga. Przygotujemy się do misji z resztą eskadry w sali odpraw, zanim wskoczymy do swojego myśliwca i zaczniemy walczyć. Star Wars: Squadrons będzie zawierać znane lokalizacje i zupełnie nowe, w tym Yavin Prime i księżyc Galitana. EA sugeruje, że skład zespołu również będzie ważny.


Kampania dla jednego gracza odbywa się po bitwie o Endor i zniszczeniu Gwiazdy Śmierci II. Mamy do wyboru dwóch pilotów: jednego z bohaterskiej eskadry Vanguard, a drugiego reprezentującego eskadrę Titan Imperium. Obydwu pilotów można dostosowywać, a kampania będzie zawierała szereg oryginalnych postaci.

Jedną z opcji, które będziemy z mieć do dyspozycji w bitwie, jest przekierowanie mocy między różnymi systemami naszego statku. Będziemy mogli pilotować kilkoma różnymi myśliwcami Imperium i Rebelii (w tym myśliwce X-wing i myśliwce TIE), które będzie można modyfikować.

Mimo że istnieją modyfikatory i ulepszenia rozgrywki – takie jak broń, kadłuby, silniki i tarcze – EA zapowiedziało, że będziemy w stanie zarobić na nie wszystkie dzięki samej rozgrywce. Wydawca stanął w obliczu zarzutów w sposobie obsługi skrzynek z łupami w Battlefront II, a wielu krytykowało go za system, który polegał zasadniczo na tym, że większe szanse miał ten, któ więcej wydał na niektóre ulepszenia.

Star Wars: Squadrons pojawi się 2 października i będzie kosztować 39,99 USD (ok. 160 zł). Jeśli jesteś członkiem EA Access lub Origin Access Basic, w dniu premiery będziesz mógł grać przez 10 godzin w Squadrons, a jeśli kupisz tę grę, zaoszczędzisz 10% na cenie detalicznej. Subskrybenci Origin Access Premier uzyskają pełny dostęp do gry na PC. Tymczasem gracze PS4 mogą ubiegać się o dodatkowe treści, jeśli zamówią grę w przedsprzedaży.

Możesz spodziewać się wielu dodatkowych informacji na temat Star Wars: Squadrons przed datą premiery. Pierwsza pełna prezentacja rozgrywki Star Wars™: Squadrons na EA Play Live, w piątek 19 czerwca 2020 roku o 1:00 w nocy czasu polskiego.

źródło: EA Sports | Engadget