Bank PKO BP zapowiedział, że już wkrótce udostępni aktualizację aplikacji mobilnej IKO z odświeżonym wyglądem – sprawdź, co się zmieni?
Już wkrótce, klienci PKO Banku POlskiego, będą mogli skorzystać z wygodniejszego menu i zobaczą nowe ikony swoich ulubionych funkcji. Zmiany będą widoczne w najbliższej aktualizacji aplikacji IKO na Androida i iOS. To kolejna spora aktualizacja tej aplikacji po wprowadzeniu asystenta głosowego w wersji na Androida pod koniec maja tego roku. Dowiedz się, jakie nowości przyniesie zbliżające się uaktualnienie. Oprócz zmian w aplikacji mobilnej IKO, bank zapowiedział także zmiany w swoim serwisie bankowości internetowej iPKO:
Główne nowości w skrócie:
- nowy układ menu, m.in. z nowym paskiem dolnej nawigacji.
- szybszy dostęp do powiadomień push w górnej części ekranu,
- dostęp do profilu użytkownika w górnej części ekranu,
- nowe ikony wszystkich usług i funkcji w aplikacji.
O dokładnej dacie udostępnienia IKO w odświeżonej wersji dowiemy się już wkrótce, ale zapewne nastąpi to jeszcze w tym miesiącu.
Jakie nowości pojawią się w najbliższej aktualizacji aplikacji IKO?
- Usunięta zostanie ikona nawigacji z lewego górnego rogu ekranu aplikacji, tzw. menu hamburgerowe ☰, która prowadziła do bocznego menu – zawartość tego menu znajdziemy teraz w sekcji Więcej w dolnym pasku nawigacji.
- W dolnym pasku nawigacji pojawią się opcje: Start, Płatności, Moje produkty (dotychczas: Mój bank), Oferta i Więcej.
- W sekcji Więcej znajdziemy funkcje w 3 grupach: Usługi, Moje sprawy i Pozostałe (dotychczas funkcje dostępne były w bocznym menu ☰).
PUSHE
Szybszy dostęp do powiadomień push – teraz widoczne w górnej części ekranu.
PROFIL
Twój profil w lewym górnym rogu ekranu. Z poziomu profilu możesz przejść do Ustawień i wylogowania.
IKONY
Odświeżone ikony wszystkich usług i funkcji.
źródło: PKO BP