Co zmieni się w bankowość internetowa iPKO już wkrótce?

Nowa, pełna wersja iPKO zastąpi okrojony serwis mobilny tzw. iPKO lajt, pojawi się nowy ekran startowy, który lepiej dostosuje się do ekranu urządzenia.

Zmiany w serwisie iPKO PBKO BP (czerwiec 2020)

Co się zmienia?

  • Ekran startowy i menu w nowym, intuicyjnym układzie.
  • Najczęściej używane usługi, w tym ekran startowy, dostosują się do ekranu Twojego ulubionego urządzenia – laptopa, tabletu, smartfona.
  • Nowa, pełna wersja iPKO zastąpi okrojony serwis mobilny tzw. iPKO lajt.

Co się nie zmienia?

  • Adres strony logowania – połączenie ze stroną jest szyfrowane i zabezpieczone certyfikatem.
  • Twoje dane do logowania – numer klienta lub login oraz hasło dostępu do konta.
  • Twój obrazek bezpieczeństwa, który, tak jak do tej pory, zobaczysz nad polem na hasło podczas logowania.
  • Narzędzie autoryzacyjne, z którego aktualnie korzystasz.

Nowe elementy na ekranie startowym

Prezentacja Twoich kont na ekranie startowym.

  • Jeżeli korzystasz z serwisu iPKO na komputerze – zobaczysz konta jedno pod drugim.
  • Jeżeli korzystasz z serwisu iPKO na telefonie komórkowym, zobaczysz konta obok siebie; będzie można przesuwać je palcem.
iPKO „Na skróty”

W ostatnich Operacjach na koncie oprócz operacji zrealizowanych, zobaczysz też odrzucone i anulowane.

  • Na skróty – przejdziesz stąd szybko do Oferty banku, Ustawień, Przelewów.
  • Moje produkty – sprawdzisz tu podsumowanie swoich finansów i szybko złożysz wniosek o produkty, których potrzebujesz.
  • Ikony z popularnymi produktami i funkcjami znajdziesz w prawym rogu ekranu.
  • Moi doradcy – zobaczysz tu dane kontaktowe swojego doradcy. Opcja dla klientów Bankowości Osobistej.

Nowe menu

  • Start – możesz użyć tej funkcji, żeby wrócić do ekranu startowego z dowolnego miejsca w serwisie. Ten sam skutek da kliknięcie w logo iPKO.
  • Płatności – większości znajdziesz tu funkcje, z których korzystasz w dotychczasowej sekcji Transakcje:
    • Przelewy: przelew krajowy, własny, podatkowy, split payment, przelew z karty, spłata karty, przelew zagraniczny,
    • Odbiorcy: krajowi, podatkowi, zagraniczni, split payment,
    • Płatności cykliczne: zlecenia stałe i zmienne, polecenia zapłaty,
    • Doładowania: telefony komórkowe, liczniki energetyczne, karty podarunkowe,
    • Inne usługi: Kantor, Western Union, Paczki przelewów, iPKO dealer, e-Paragon.
  • Moje produkty – sprawdzisz tu podsumowanie swoich finansów i szybko złożysz wniosek o produkty, których możesz potrzebować: Konta, Karty, Oszczędności, Pożyczki i kredyty, Inwestycje, Ubezpieczenia, Aplikacja IKO.
  • Oferta – złożysz tu potrzebne wnioski, dyspozycje i zaświadczenia oraz sprawdzisz swoje umowy i dokumenty.
Nowe menu w serwisie iPKO (czerwiec 2020)
  • Usługi
    • e-Zakupy: Karty podarunkowe, Doładowania telefonów i liczników energetycznych
    • e-Urząd: e-Tożsamość, Wniosek Rodzina 500+ i inne
    • Moja firma: Asystent firmowy, e-Księgowość i inne
  • Moje sprawy
    • Umowy i potwierdzenia
    • Dokumenty: Dyspozycje i zaświadczenia, e-Dokumenty
    • Ustawienia
    • Pomoc
    • Kontakt z bankiem
  • Wiadomości – tutaj znajdziesz komunikaty, swoje umowy i dokumenty oraz możliwość wysłania pytania lub zgłoszenia reklamacji.

Jeżeli czcionka w serwisie jest dla Ciebie za mała i nieczytelna, możesz ją powiększyć używając na klawiaturze skrótu „Ctrl” i „+”.


W nowej wersji serwisu nie zobaczysz licznika czasu Twojej 5-minutowej sesji. Gdy ten czas będzie się kończyć, w serwisie pojawi się komunikat z możliwością przedłużenia sesji.

Serwis iPKO w Twoim smartfonie

Nowa wersja iPKO zastąpi poprzednią mobilną wersję serwisu tzw. iPKO lajt – sprawdź, co zyskasz z nowym iPKO na swoim smartfonie:

  • przelew jednorazowy
  • zlecenie stałe
  • doładowanie telefonu
  • nowe zdefiniowane doładowanie telefonu
  • więcej możliwości w zarządzaniu swoimi kontami:
    • filtrowanie historii
    • ponawianie przelewu z historii
    • potwierdzenie przelewu
    • nadanie nazwy własnej
    • zmiana limitów na koncie
iPKO mobile (czerwiec 2020)

Dodatkowo, w nowej wersji serwisu iPKO zobaczysz kilka funkcji, które nie dostosują się jeszcze do ekranu Twojego smartfona czy tableta, m.in. sekcje kart, lokat, aplikacji IKO i Ustawienia. Z czasem dostosujemy wygląd całego serwisu do nowego układu.

źródło: PKO BP