Nowa, pełna wersja iPKO zastąpi okrojony serwis mobilny tzw. iPKO lajt, pojawi się nowy ekran startowy, który lepiej dostosuje się do ekranu urządzenia.
Co się zmienia?
- Ekran startowy i menu w nowym, intuicyjnym układzie.
- Najczęściej używane usługi, w tym ekran startowy, dostosują się do ekranu Twojego ulubionego urządzenia – laptopa, tabletu, smartfona.
- Nowa, pełna wersja iPKO zastąpi okrojony serwis mobilny tzw. iPKO lajt.
Co się nie zmienia?
- Adres strony logowania – połączenie ze stroną jest szyfrowane i zabezpieczone certyfikatem.
- Twoje dane do logowania – numer klienta lub login oraz hasło dostępu do konta.
- Twój obrazek bezpieczeństwa, który, tak jak do tej pory, zobaczysz nad polem na hasło podczas logowania.
- Narzędzie autoryzacyjne, z którego aktualnie korzystasz.
Nowe elementy na ekranie startowym
Prezentacja Twoich kont na ekranie startowym.
- Jeżeli korzystasz z serwisu iPKO na komputerze – zobaczysz konta jedno pod drugim.
- Jeżeli korzystasz z serwisu iPKO na telefonie komórkowym, zobaczysz konta obok siebie; będzie można przesuwać je palcem.
W ostatnich Operacjach na koncie oprócz operacji zrealizowanych, zobaczysz też odrzucone i anulowane.
- Na skróty – przejdziesz stąd szybko do Oferty banku, Ustawień, Przelewów.
- Moje produkty – sprawdzisz tu podsumowanie swoich finansów i szybko złożysz wniosek o produkty, których potrzebujesz.
- Ikony z popularnymi produktami i funkcjami znajdziesz w prawym rogu ekranu.
- Moi doradcy – zobaczysz tu dane kontaktowe swojego doradcy. Opcja dla klientów Bankowości Osobistej.
Nowe menu
- Start – możesz użyć tej funkcji, żeby wrócić do ekranu startowego z dowolnego miejsca w serwisie. Ten sam skutek da kliknięcie w logo iPKO.
- Płatności – większości znajdziesz tu funkcje, z których korzystasz w dotychczasowej sekcji Transakcje:
- Przelewy: przelew krajowy, własny, podatkowy, split payment, przelew z karty, spłata karty, przelew zagraniczny,
- Odbiorcy: krajowi, podatkowi, zagraniczni, split payment,
- Płatności cykliczne: zlecenia stałe i zmienne, polecenia zapłaty,
- Doładowania: telefony komórkowe, liczniki energetyczne, karty podarunkowe,
- Inne usługi: Kantor, Western Union, Paczki przelewów, iPKO dealer, e-Paragon.
- Moje produkty – sprawdzisz tu podsumowanie swoich finansów i szybko złożysz wniosek o produkty, których możesz potrzebować: Konta, Karty, Oszczędności, Pożyczki i kredyty, Inwestycje, Ubezpieczenia, Aplikacja IKO.
- Oferta – złożysz tu potrzebne wnioski, dyspozycje i zaświadczenia oraz sprawdzisz swoje umowy i dokumenty.
- Usługi
- e-Zakupy: Karty podarunkowe, Doładowania telefonów i liczników energetycznych
- e-Urząd: e-Tożsamość, Wniosek Rodzina 500+ i inne
- Moja firma: Asystent firmowy, e-Księgowość i inne
- Moje sprawy
- Umowy i potwierdzenia
- Dokumenty: Dyspozycje i zaświadczenia, e-Dokumenty
- Ustawienia
- Pomoc
- Kontakt z bankiem
- Wiadomości – tutaj znajdziesz komunikaty, swoje umowy i dokumenty oraz możliwość wysłania pytania lub zgłoszenia reklamacji.
Jeżeli czcionka w serwisie jest dla Ciebie za mała i nieczytelna, możesz ją powiększyć używając na klawiaturze skrótu „Ctrl” i „+”.
W nowej wersji serwisu nie zobaczysz licznika czasu Twojej 5-minutowej sesji. Gdy ten czas będzie się kończyć, w serwisie pojawi się komunikat z możliwością przedłużenia sesji.
Serwis iPKO w Twoim smartfonie
Nowa wersja iPKO zastąpi poprzednią mobilną wersję serwisu tzw. iPKO lajt – sprawdź, co zyskasz z nowym iPKO na swoim smartfonie:
- przelew jednorazowy
- zlecenie stałe
- doładowanie telefonu
- nowe zdefiniowane doładowanie telefonu
- więcej możliwości w zarządzaniu swoimi kontami:
- filtrowanie historii
- ponawianie przelewu z historii
- potwierdzenie przelewu
- nadanie nazwy własnej
- zmiana limitów na koncie
Dodatkowo, w nowej wersji serwisu iPKO zobaczysz kilka funkcji, które nie dostosują się jeszcze do ekranu Twojego smartfona czy tableta, m.in. sekcje kart, lokat, aplikacji IKO i Ustawienia. Z czasem dostosujemy wygląd całego serwisu do nowego układu.
źródło: PKO BP