Allegro wspiera seniorów w zakupach online

Ze względu na wyjątkową sytuację, Allegro pomoże seniorom, którzy chcą zacząć kupować w internecie, jednocześnie pozostając bezpiecznie w domach.

Allegro dla seniorów

Od teraz do 30 czerwca będzie dostępna specjalna infolinia Allegro dla seniorów, przez którą konsultanci będą prowadzić seniora krok po kroku przez proces zakupowy: począwszy od pomocy przy zakładaniu konta, przez pomoc w wyborze najbardziej dogodnej dla seniora formy płatności i dostawy, z uwzględnieniem darmowej dostawy z Allegro Smart! To nowa inicjatywa obok innych działań Allegro wspierających klientów w podczas pandemii koronawirusa przez ułatwienie dostępu do bezpiecznych i łatwych zakupów online.

Allegro dla seniorów

Allegro chce jak najbardziej uprościć seniorom robienie zakupów internetowych, dlatego otwarto dla nich specjalny kanał wsparcia przez telefon. Przeszkoleni do tego celu konsultanci, doświadczeni w pracy z osobami rozpoczynającymi kupowanie na Allegro i potrzebującymi wsparcia krok po kroku, będą dostępni pod numerem telefonu 616 271 777, codziennie od 8:00 do 20:00.

Pomogą seniorom w różnych przypadkach i udzielą praktycznych informacji: od założenia konta na Allegro (chociaż możliwy będzie także zakup bez rejestracji), przez pomoc przy wyszukiwaniu produktów, korzystaniu z filtrów, zakupie, płatności, wyborze dostawy itp. Jedyne, czego będą potrzebować seniorzy podczas tych konsultacji, to komputer lub smartfon, podłączone do internetu oraz adres e-mail.

Infolinia Allegro dla seniorów jest uzupełnieniem kanałów kontaktowych dla klientów i sprzedawców, które działają nieprzerwanie przez całą dobę.

Podczas panującej obecnie pandemii Allegro uruchomiło szereg, w tym miesiąc darmowych dostaw z Allegro Smart! czy Pakiet dla Sprzedających, pomagający  polskim sprzedawcom przetrwać te dni pełne wyzwań.

[źródło: Allegro]