Netflix zachęca byście byli kim chcecie i przy okazji promuje serial!

Najnowszy serial Netflixa pt. „Opowieści z San Francisco” promuje Mirosław Zbrojewicz i robi to jak zwykle dobrze!

Mirosław Zbrojewicz promujący serial „Opowieści z San Francisco”

Opowieści z San Francisco ( tytuł oryg. Tales Of The City) to produkcja Netflixa zainspirowana książkami Armistead Maupin. Serial skupia się głównie na postaci Mary Ann i środowiska LGBTQ z Barbary Lane. Premiera zaplanowana została na miesiąc równości (Pride Month) czyli czerwiec.

Do polskiej zapowiedzi serialu zaangażowano Mirosława Zbrojewicza, który zachęca do bycia sobą i serialu o „paradzie równości”, która się nie kończy. Miejscu, gdzie możesz być kimkolwiek chcesz, w którym każdy może być sobą czyli serialu „Opowieści z San Francisco”.

Zbrojewicz mówi w teaserze: „Posłuchaj. tutaj możesz być kimkolwiek chcesz. I wiesz co jeszcze? Cały świat powinien to uszanować”. W materiale aktor jest przebrany za księżniczkę w koronie i różowej spódniczce baletnicy, za pingwina i nosi czarną skórę z boa i przezroczysty parasol – ot taka różnorodność.


Widzimy także urywki z zapowiadanego serialu oraz Orange Is The New Black, Ktoś wyjątkowy, Sex Education oraz Jak romantycznie!

Zobacz zapowiedź ze Zbrojewiczem:

O czym jest miniserial Opowieści z San Francisco?

Mary Ann (Laura Linney) wraca po latach do San Francisco i spotyka się ze swoją córką Shawną (Ellen Page) i byłym mężem Brianem (Paul Gross), dwadzieścia lat po tym, jak ich zostawiła, aby kontynuować swoją karierę. Uciekając przed kryzysem wieku średniego, Mary Ann szybko wraca na orbitę swojej rodziny i nowego pokolenia dziwnych młodych mieszkańców mieszkających przy 28 Barbary Lane.

Obejrzyj oficjalny zwiastun:

Opowieści z San Francisco Armistead Maupin to produkcja NBC Universal International dla Netfliksa. Miniserial liczy 10 odcinków i dostępny jest już w serwisie Netflix:

Oglądaj na Netflix (Przycisk)

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj