Apple promuje szyfrowanie w aplikacji iMessage na iPhone’a

Najnowsza reklama firmy Apple zatytułowana „Inside Joke” koncentruje się na prywatności iPhone’a, podkreślając szyfrowanie i bezpieczeństwo wiadomości w aplikacji iMessage.

Kadr ze spotu „Inside Joke” – prywatność w iMessage

W piątek Apple opublikowała kolejny spot z serii reklam poświęconych prywatności iPhone’a. W najnowszym wideo firma zwraca uwagę na w pełni zaszyfrowaną platformę iMessage i bezpieczeństwo przesyłanych za pomocą niej wiadomości.

W reklamie zatytułowanej „Inside Joke” widzimy kobietę, która czyta wiadomości w aplikacji iMessage na swoim telefonie iPhone XR. Oczywiście ze względów na poszanowanie prywatności, widzowie nie widzą treści rozmowy, która, sądząc po reakcji kobiety, jest niezwykle zabawna.

Przez większość trwającego minutę spotu kobieta nie może wytrzymać ze śmiechu po tym jak odczytuje kolejne wiadomości – oprócz śmiechu słyszymy także charakterystyczny dla iMessage dźwięk przychodzącej wiadomości w momencie gdy appka jest aktywna na ekranie iPhone’a. Śmiech kobiety świadczy o tym, że każda nowa wiadomość jest zabawniejsza niż poprzednia, a początkowy chichot, szybko zamienia się w histeryczny śmiech.


Reklama kończy się oddaleniem kamery i szerokim ujęciem w salonie kosmetycznym, gdzie kobieta ma robiony pedicure. Oczywiście w salonie są też inne klientki i personel… Na koniec widzimy ujęcie iPhone’a XR z przodu, a kobieta dalej śmieje się w najlepsze. Ciekawe z czego :) Spot możesz obejrzeć poniżej:

 

Hasło końcowe, które pojawia się na ekranie brzmi: „iMessage szyfruje twoje rozmowy, ponieważ nie każdy musi znać Twoje żarty”, a po nim następuje hasło kampanii „Prywatność. To iPhone”.

Piątkowa reklama jest trzecią z serii promujących różne funkcje prywatności iPhone’a. Pierwsza pojawiła się w marcu i posłużył jako ogólne wprowadzenie do nowej reklamy Apple’a. Druga, również wyemitowana w marcu, podkreślała funkcję śledzenie reklam w Safari – to ten spot o goleniu w wieku 15 lat.

źródło: Apple via iPhone Hacks

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj