W swoim najnowszym spocie reklamowym firma Apple po raz kolejny zwraca uwagę na prywatność przeglądania sieci za pomocą Safari na iPhonie.
Apple kontynuuje kampanię marketingową z cyklu Privacy on iPhone ( z ang. Prywatność na iPhonie), publikując na YouTubie nowe wideo zatytułowane „The Answer”, w którym podkreślając funkcje anty-śledzenia w Safari, zapobiegającej sytuacjom, w których reklamodawcy wiedzą, czego użytkownicy szukają w internecie.
W najnowszym spocie reklamowym widzimy nastolatka, który w łazience przygląda się swojemu zarostowi pod nosem, i też krzaczastym brwiom. Przeglądając strony na iPhonie XR, jego wewnętrzny głos mówi „Wszystkie te strony internetowe mówią, że normalne jest golenie się w wieku 15 lat”, co sugeruje, że takie pytanie jest bardzo krępujące (zapewne nie myślał tylko o wąsach) i chłopiec niekoniecznie chce, aby inni o tym wiedzieli.
Nastolatek umieszcza iPhone’a XR na ręczniku, a w tle słyszymy odgłos elektrycznego trymera – zapewne chłopak doczytał w sieci o goleniu zarostu…
Tekst wyświetlany na ostatnim ekranie „Safari ogranicza śledzenie użytkowników przez witryny w sieci. Ponieważ to, co przeglądasz, powinno być Twoją sprawą. Prywatność. To iPhone”. W ostatnim ujęciu widzimy jak logo Apple’a animuje się z ikoną kłódki – symbolizującą prywatność.
Wideo jest kontynuacją spotu wydanego w połowie marca, który skupia się wokół tego, jakie ludzie podejmują kroki w codziennym życiu, aby chronić swoją prywatność.
źródło: Apple