Wiele może się wydarzyć w ciągu minuty, ale to co dzieje się w sieci to niewyobrażalne liczby akcji, interakcji, kliknięć i wiele wiele więcej – sprawdź jak wygląda dzisiaj 60 s w internecie.
Sześćdziesiąt sekund może minąć w mgnieniu oka, gdy ktoś bezmyślnie przewija palcem przez Facebooka lub sprawdza swoje e-maile. Wystarczy połączyć wszystkie te działania razem i mamy niezwykły widok, jak wygląda życie internetu w ciągu minuty.
Według danych zebranych przez Lori Lewis i Officially Chadd w Visual Capitalist, jedna minuta internetowa zawiera 1 milion logowań na Facebooku, 4,5 mln filmów obejrzanych na YouTube’ie, 1,4 mln machnięć na Tinderze (w prawo lub lewo, nie możemy tego stwierdzić z całą pewnością) i łącznie 41,6 mln wiadomości wysłanych na WhatsAppie i Facebook Messengerze. W ciągu tej samej minuty zawiera się również 3,8 miliona zapytań w wyszukiwarce Google, 357 222 scrollowań na Instagramie i prawie milion dolarów wydanych online.
Visual Capitalist skompilował wszystkie te dane i porównał z danymi za zeszły rok – jednak nie zauważono jakichś znaczących zmian. Loginy na Facebooku i wyszukiwania w Google’u pozostały prawie na niezmienionym poziomie. Google odnotowało dodatkowe 100 000 użytkowników w ciągu minuty w 2019 roku, a Facebook mniej niż dodatkowych 30 000 loginów.
Inne platformy osiągnęły trochę większe wzrosty w 2019 roku. Na przykład Netflix niemal potroił liczbę osób oglądających jego zawartość, a Instagram niemal podwoił liczbę osób przewijających kanały na tej platformie. Poniżej znajdziesz szczegółowe dane i porównanie z danymi za 2018 rok.
Statystyki internetowe i mobilne dotyczące 1 minuty w internecie w 2019 roku:
- Google: 3,8 mln zapytań w wyszukiwarce
- Facebook: 1 mln logowań
- iMessage: 18,1 mln wysłanych wiadomości
- YouTube: 4,5 mln obejrzanych filmów wideo
- Google Play, App Store: 390 030 pobranych aplikacji mobilnych
- Instagram: 347 222 scrollowań na Instagramie
- Twitter: 87 500 osób , które tweetują
- Tinder: 1,4 mln swipe’ów
- e-mail: 188 mln wysłanych wiadomości e-mail
- twitch: 1 mln obejrzeń
- muzyczne subskrypcje streamingowe: 41
- Messenger i WhatsApp: 41,6 mln wysłanych wiadomości
- Snapchat: tworzonych jest 2,1 mln snapów
- e-commerce: wydawanych jest online łącznie 996 tys. $
- Netflix: oglądanych jest łącznie 694 444 godzin filmów
źródło: Visual Capitalist via Statista – A Minute on the Internet in 2019