Tak wyglądała minuta w internecie w 2018 roku

Jeśli chodzi o ogromną skalę internetu, minuta oznacza zdecydowanie więcej niż kiedykolwiek można było sobie wyobrazić – zobacz ile rzeczy działo się w popularnych serwisach internetowych w 2018 roku.

Co się dzieje w ciągu minuty w internecie w 2018 roku?
Co się dzieje w ciągu minuty w internecie w 2018 roku?

Powyższa infografika pokazuje aktywność internautów na różnych platformach, takich jak Facebook lub Google w ciągu każdego 60 sekund. To naprawdę pomaga wyobrazić obie minutę w internecie.

Zobacz także:

Liczby za 2018 rok są tak ogromne, że można je wyświetlać tylko w skali 60 sekund. Każdy większy okres i większa ilość danych mógłby nie zostać już przetworzony przez nasze mózgi. Oto kilka kluczowych statystyk w skali miesiąca:

  • 42.033.600.000 logowań na Facebooku
  • 159.840.000.000 wyszukiwań Google
  • Wysłano 1.641.600.000.000 wiadomości WhatsApp
  • Wysłano 8.077.400.000.000 e-maili

W ujęciu rocznym te dane stają się jeszcze bardziej absurdalne, ponieważ wysyłanych było blisko 100 bilionów e-maili.

Statystyki internetowe i mobilne dotyczące 1 minuty w internecie w 2018 roku:

  • Google: 3,7 mln zapytań w wyszukiwarce
  • Facebook: 973 000 logowań
  • iMessage: 18 mln wysłanych wiadomości
  • YouTube: 4,3 mln obejrzanych filmów wideo
  • Google Play, App Store: 375 000 pobranych aplikacji mobilnych
  • Instagram: 174 200 scrollowań na Instagramie
  • Twitter: 481 000 wysłanych tweetów
  • tinder: 1,1 mln swipe’ów
  • e-mail: 187 mln wysłanych wiadomości e-mail
  • twitch: 937 000 obejrzeń
  • Messenger: wysyłanych jest 25 000 GIF-ów przez komunikator
  • Snapchat: tworzonych jest 2,4 mln snapów
  • e-commerce: wydawanych jest online łącznie 862 tys. $
  • Netflix: oglądanych jest łącznie 266 000 godzin filmów

Minuta w internecie w 2017 a w 2018 roku

Jeśli wizualizacja minut internetowych wygląda znajomo, to dlatego, że jest aktualizowana i wydawana co roku z wykorzystaniem najnowszych dostępnych danych. Zobacz poniżej bezpośrednie porównanie ostatnich dwóch lat:

60 sekund w internecie, w 2017 i 2018 roku
60 sekund w internecie, w 2017 i 2018 roku

Największy i najbardziej zauważalny skok widoczny jest w godzinach oglądania filmów i seriali w serwisie Netflix – liczba ta może być zbyt piękna, aby była prawdziwa. Chociaż nie wiemy jak wygląda dokładna metodologia tych obliczeń, wiemy, że w grudniu Netflix ogłosił, że użytkownicy oglądają około 140 milionów godzin dziennie. Działa to w przybliżeniu na 100 000 godzin na minutę, zgodnie z obliczeniami i znaną nam matematyką, która wciąż jest zadziwiająca.