Gry stanowią trzy czwarte ogólnoświatowych przychodów ze sklepu App Store – Apple nie zapomina o tym w swoim najnowszym spocie reklamowym „Unleash” iPhone’a X.
Najnowsza reklama iPhone’a X koncentruje się na grach mobilnych i możliwościach sprzętowych oraz wielozadaniowości smartfona z chipem Bionic A11. W spocie wykorzystano grę drużynową 5 na 5 pt. „Vainglory”.Firma Apple wprowadziła chip Bionic A11 w 2017 roku w telefonach iPhone X i iPhone 8.
W spocie widzimy młodego chłopaka, który spacerując po lśniącej metropolii, a następnie ukrytej świątyni i ulicach Pekinu, bierze jednocześnie udział w intensywnej rozgrywce na żywo – w pełni zanurzony w walce CGI z różnymi bestiami.
Gry na iOS-a generują ponad 75% przychodów ze sklepu App Store, mimo że stanowią 31% pobrań – według danych firmy analitycznej App Annie. Nie dziwi więc, że Apple kładzie duży nacisk na wydajność swoich smartfonów dla tego segmentu użytkowników.
Oto najnowszy spot reklamowy z dynamiczną rozgrywką online:
Firma Apple pokaże swoje najnowsze urządzenia jesienią tego roku, i można się spodziewać, że rozszerzona rzeczywistość, i gry mobilne będą miały duże znaczenie podczas prezentacji nowej linii produktów.
źródło: Apple

Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.