Spot reklamowy „Unleash” promujący iPhone’a X

Gry stanowią trzy czwarte ogólnoświatowych przychodów ze sklepu App Store – Apple nie zapomina o tym w swoim najnowszym spocie reklamowym „Unleash” iPhone’a X.

Kadr ze spotu „Unleash” iPhone'a X

Najnowsza reklama iPhone’a X koncentruje się na grach mobilnych i możliwościach sprzętowych oraz wielozadaniowości smartfona z chipem Bionic A11. W spocie wykorzystano grę drużynową 5 na 5 pt. „Vainglory”.Firma Apple wprowadziła chip Bionic A11 w 2017 roku w telefonach iPhone X i iPhone 8.

W spocie widzimy młodego chłopaka, który spacerując po lśniącej metropolii, a następnie ukrytej świątyni i ulicach Pekinu, bierze jednocześnie udział w intensywnej rozgrywce na żywo – w pełni zanurzony w walce CGI z różnymi bestiami.

Gry na iOS-a generują ponad 75% przychodów ze sklepu App Store, mimo że stanowią 31% pobrań – według danych firmy analitycznej App Annie. Nie dziwi więc, że Apple kładzie duży nacisk na wydajność swoich smartfonów dla tego segmentu użytkowników.


Oto najnowszy spot reklamowy z dynamiczną rozgrywką online:

Firma Apple pokaże swoje najnowsze urządzenia jesienią tego roku, i można się spodziewać, że rozszerzona rzeczywistość, i gry mobilne będą miały duże znaczenie podczas prezentacji nowej linii produktów.

źródło: Apple

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj