Niekonwencjonalna kampania startupu Skurt

Startup samochodowy Skurt z Los Angeles zwraca uwagę niekonwencjonalnym billboardem, na którym oryginalnie reklamuje swoje usługi.

Billboard reklamowy Skurt w Los Angeles - „A car in your pocket”

Działający tylko na terenie Los Angeles startup motoryzacyjny Skurt świadczy usługi z  zakresu wynajmowania samochodów przez smartfona. Wyjątkowość polega na tym, że wynajęty samochód trafia do zamawiającego prosto pod drzwi.

Tymczasem na billboardach reklamowych, w niekonwencjonalny sposób, firma promuje swoje produkty i usługi. Na zdjęciu widzimy ucięta sylwetkę mężczyzny w dżinsach, a w kieszeni odciska się… samochód – cała kampania opatrzona jest hasłem „A Car In Your Pocket”, czyli „Samochód w Twojej kieszeni”.

Takie działania mają za zadanie wzbudzić zainteresowanie marką Skurt i zrobić trochą szumu medialnego. Raczkujący biznes musi postawić na niekonwencjonalne metody promocji, a środki jakich się chwyta czasem balansuje na granicy.

Czy jest Skurt i jak działa?

Skurt jest młodym startupem, który działa na razie jedynie na terenie Los Angeles. Sposób funkcjonowania podobny jest do Ubera, z tą różnica, że zamiast taksówki zamawiamy samochód, który możemy wypożyczyć. Samochód zostaje dostarczany prosto pod drzwi o określonej porze.

Cała transakcja i proces zamówienia odbywa się oczywiście przez aplikację mobilną zainstalowaną w smartfonie.

Jak działa usługa Skurt?

Firma Skurt w przeciwieństwie do innych w oferujących usługi transportowe na żądanie, ma odważne poczucie humoru i nie ważne jak mówią na początku – ważne, żeby mówili.

źródło: Business Insider – A car startup in Los Angeles is getting everyone’s attention with these billboards, zdjęcie billboardu od Aaron Peck (Twitter)

The following two tabs change content below.
Od 2005 roku zajmuje się komunikacją internetową i e-marketingiem, pasjonat urządzeń mobilnych i nowoczesnych technologii. Dołącz do moich kręgów na .