Niekonwencjonalna kampania startupu Skurt

Startup samochodowy Skurt z Los Angeles zwraca uwagę niekonwencjonalnym billboardem, na którym oryginalnie reklamuje swoje usługi.

Billboard reklamowy Skurt w Los Angeles - „A car in your pocket”

Działający tylko na terenie Los Angeles startup motoryzacyjny Skurt świadczy usługi z  zakresu wynajmowania samochodów przez smartfona. Wyjątkowość polega na tym, że wynajęty samochód trafia do zamawiającego prosto pod drzwi.

Tymczasem na billboardach reklamowych, w niekonwencjonalny sposób, firma promuje swoje produkty i usługi. Na zdjęciu widzimy ucięta sylwetkę mężczyzny w dżinsach, a w kieszeni odciska się… samochód – cała kampania opatrzona jest hasłem „A Car In Your Pocket”, czyli „Samochód w Twojej kieszeni”.

Takie działania mają za zadanie wzbudzić zainteresowanie marką Skurt i zrobić trochą szumu medialnego. Raczkujący biznes musi postawić na niekonwencjonalne metody promocji, a środki jakich się chwyta czasem balansuje na granicy.

Czy jest Skurt i jak działa?

Skurt jest młodym startupem, który działa na razie jedynie na terenie Los Angeles. Sposób funkcjonowania podobny jest do Ubera, z tą różnica, że zamiast taksówki zamawiamy samochód, który możemy wypożyczyć. Samochód zostaje dostarczany prosto pod drzwi o określonej porze.

Cała transakcja i proces zamówienia odbywa się oczywiście przez aplikację mobilną zainstalowaną w smartfonie.

Jak działa usługa Skurt?

Firma Skurt w przeciwieństwie do innych w oferujących usługi transportowe na żądanie, ma odważne poczucie humoru i nie ważne jak mówią na początku – ważne, żeby mówili.

źródło: Business Insider – A car startup in Los Angeles is getting everyone’s attention with these billboards, zdjęcie billboardu od Aaron Peck (Twitter)

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor
Od 2005 roku zajmuje się komunikacją internetową i e-marketingiem, pasjonat urządzeń mobilnych i nowoczesnych technologii. Dołącz do moich kręgów na .
Obserwuj