Osoby kupujące nowe Apple TV, to głównie mężczyźni powyżej 25 roku życia.
Według danych zebranych przez firmę badawczą Slice Intelligence, osoby które kupiły najnowszy model Apple TV 4. generacji to niemal wyłącznie mężczyźni.
Firma przebadała około 3 milionów ludzi w pierwszym tygodniu sprzedaży najnowszego urządzenia Apple TV 4. generacji. Aż 90% kupujących nowe Apple TV to mężczyźni w wieku od 25 do 44 roku życia (najliczniejszy przedział wiekowy to 35-44 lata – 23%).
Tak duża różnica płci jest widoczna nie tylko w przypadku Apple Tv. Według danych, mężczyźni są znacznie bardziej skłonni do kupowania dowolnych gadżetów związanych ze streamingiem. Dotyczy to także Roku, Amazon Fire TV i Chromecasta.
Więcej danych znajdziesz na poniższych wykresach (kliknij na grafikę, aby ją powiększyć).
źródło: Slice Intelligence – Apple TV sends fanboys streaming