Kto kupuje nowe Apple TV?

Osoby kupujące nowe Apple TV, to głównie mężczyźni powyżej 25 roku życia.

Według danych zebranych przez firmę badawczą Slice Intelligence, osoby które kupiły najnowszy model Apple TV 4. generacji to niemal wyłącznie mężczyźni.

Firma przebadała około 3 milionów ludzi w pierwszym tygodniu sprzedaży najnowszego urządzenia Apple TV 4. generacji. Aż 90% kupujących nowe Apple TV to mężczyźni w wieku od 25 do 44 roku życia (najliczniejszy przedział wiekowy to 35-44 lata – 23%).

Tak duża różnica płci jest widoczna nie tylko w przypadku Apple Tv. Według danych, mężczyźni są znacznie bardziej skłonni do kupowania dowolnych gadżetów związanych ze streamingiem. Dotyczy to także Roku, Amazon Fire TV i Chromecasta.

Więcej danych znajdziesz na poniższych wykresach (kliknij na grafikę, aby ją powiększyć).

Kupujący nowe Apple TV ze względu na płeć
Kupujący nowe Apple TV, Roku, Chromecast, Amazon Fire TV, ze względu na płeć
Kupujący nowe Apple TV ze względu na wiek
Kupujący nowe Apple TV ze względu na wiek

źródło: Slice Intelligence – Apple TV sends fanboys streaming