Samsung kontra „wielozadaniowość” iPada

Samsung, w dwóch nowych reklamach Galaxy Tab S, po raz kolejny naśmiewa się z ekranu iPada i braku wielozadaniowości.

Samsung Galaxy Tab S

Samsung nie ma żadnych skrupułów i kolejny raz atakuje iPada od Apple’a w swoich dwóch nowych reklamach, w których pokazuje nam dlaczego uważa, że nowy tablet Samsung Galaxy Tab S jest lepszy. Niedawno mogliśmy oglądać naśmiewanie się z iPada: Właściciele iPhone’ów przytulają się do ściany w najnowszej reklamie Samsung.

W czerwcu, Samsung zapowiedział dwa nowe tablety Galaxy S. W jednej z reklam, producent porównuje oglądanie filmów na iPadzie Air i Samsungu Galaxy Tab S, zwracając uwagę na ciemna postać stojącą na czarnym tle. W obrazie przedstawionym na iPadzie Air, postać jest ledwo widoczna, oczywiście w przeciwieństwie do Galaxy Tab S…

Zobaczcie reklamę Samsunga Galaxy Tab S:


See more with Samsung GALAXY Tab S – Contrast Ratio

W kolejnej reklamie Samsung skupił się na funkcjonalności tabletu i wielozadaniowości. Widzimy zdenerwowane dziecko, które nie może oglądać bajki, gdy ojciec śledzi wydarzenia sportowe. Niestety nie mogą oglądać równocześnie swoich programów na iPadzie, ale mogą to zrobić w tym samym czasie na Galaxy S. Umieszczenie dziecka w reklamie to dobry ruch: emocje, kochający rodzice i kochany Samsung przynoszący radość. Jaki będzie teraz ruch Apple’a?

Zobaczcie drugą reklamę tabletu Samsunga:

Do more with Samsung GALAXY Tab S – Multitasking

źródło: Samsung

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuje się komunikacją internetową i e-marketingiem, pasjonat urządzeń mobilnych i nowych technologii. Dołącz do moich kręgów na .
Obserwuj