Właściciele iPhone’ów przytulają się do ściany w najnowszej reklamie Samsunga

Oglądając najnowszą reklamę Samsunga Galaxy S5 pt. „Wall Huggers” chciałoby się zadać pytanie Apple’owi: Jaki będzie Twój udział?

Samsung Galaxy S5 - Wall Huggers

W swojej najnowszej reklamie Samsunga Galaxy S5 „Wall Huggers”, Samsung inteligentnie zaatakował żywotność baterii iPhone’a. Mottem reklamy jest „nie przytulajcie się do ścian”, tak jak właściciele iPhone’ów na lotnisku rozpaczliwie poszukujący gniazdka. Niestety tym razem Samsung wygrywa 1:0 i chciałoby się krzyknąć do Apple’a ich przewodnie pytanie z kampanii A jaki teraz będzie Wasz udział?

Użytkownicy Galaxy S5, którzy występują w reklamie, beztrosko podróżują bez potrzeby doładowywania smartfona z trybem oszczędzania zasilania urządzenia (co w zasadzie sprawia, że smartfon jest już w 1/5 smartfonem, ale działa). Samsung pokazuje kolejną przewagę, a mianowicie wymienny akumulator, pokazując w spocie Apple’owi po raz drugi w język. Sama reklama jest kolejną próbą, aby produkt Samsunga wyglądał na lepszy niż Apple’a, celując w słaby punkt konkurencji. W mojej opinii tym razem słusznie :-)

Zobaczcie reklamę Samsunga Galaxy S5 sami:


Galaxy S 5 — Wall Huggers

5,1-calowy Galaxy S5 ma rzeczywicie imponującą żywotność baterii, dużo lepszą niż najnowszy model iPhone’a. Jaki będzie ruch Apple’a? Przekonamy się wkrótce. Mówi się, że Apple wprowadzi dwa większe iPhone’y jesienią tego roku z większymi ekranami 4,7 i 5,5 cala. Większe urządzenie oznacza więcej miejsca na baterię, nie oczekujcie jednak, że Apple wprowadzi wymienne baterie :-) Tutaj punkt dla Samsunga.

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuje się komunikacją internetową i e-marketingiem, pasjonat urządzeń mobilnych i nowych technologii. Dołącz do moich kręgów na .
Obserwuj