SkyCash 3.0 z biletami w trybie offline

W najnowsza wersji aplikacji mobilnej SkyCash, systemu płatności przez komórkę, dodano możliwość okazywania biletów do kontroli w trybie offline, bez konieczności łączenia się z internetem. SkyCash 3.0 oferuje także zupełnie nowy interfejs aplikacji, umożliwiający szybsze i bardziej intuicyjne realizowanie transakcji.

SkyCash 3.0 z biletami w trybie offline

Użytkownicy telefonów komórkowych mogą już korzystać ze SkyCash 3.0 – najnowszej wersji uniwersalnego systemu płatności mobilnych. Aktualizacja wprowadza istotne ułatwienie dla osób używających aplikacji do kupowania biletów miejskich, kolejowych, autokarowych i kinowych, które można teraz okazywać do kontroli także w trybie offline. Bez konieczności łączenia się z Internetem można też sprawdzić czas, jaki pozostał do zakończenia postoju w strefie płatnego parkowania, wykupionego za pomocą usługi mobiParking. Użytkownicy mogą wyłączyć połączenie z siecią od razu po skasowaniu biletu lub rozpoczęciu parkowania. Nie muszą też obawiać się braku możliwości okazania biletu do kontroli w sytuacji, gdy telefon nie ma chwilowo dostępu do Internetu. Ze SkyCash 3.0 mogą już korzystać użytkownicy iPhone’ów oraz smartfonów z systemem Android.

Korzystanie z nowej funkcji SkyCash jest bardzo proste. W przypadku telefonów pracujących pod kontrolą systemu Android, bezpośrednio po dokonaniu transakcji na pasku powiadomień pojawia się ikona zakupionego biletu. Wystarczy w nią kliknąć, żeby na ekranie pojawiły się szczegółowe informacje na jego temat, jak fotokod, nr transakcji czy okres ważności. „Kontrola biletów” jest też dostępna po uruchomieniu aplikacji, zarówno w wersji Android, jak i iOS. Na ekranie telefonu pojawia się wtedy komunikat o braku połączenia internetowego wraz z możliwością wyświetlenia zakładki w trybie offline.

SkyCash 3.0 kontrola biletów SkyCash 3.0 ekran główny

SkyCash 3.0 przynosi też szereg nowości, które miały na celu poprawę ergonomii użytkowania. Całkowitej zmianie uległ wygląd interfejsu aplikacji, zapewniający teraz większą przejrzystość i bardziej intuicyjne korzystanie z poszczególnych usług. Nawigację ułatwia też dynamiczne menu boczne, uruchamiane poprzez przesunięcie palcem od prawej do lewej krawędzi ekranu. Pozwala to na uzyskanie szybkiego dostępu do dodatkowych funkcji SkyCash, takich jak zasilenie konta czy przeglądanie historii transakcji.

Aktualizacja wprowadza nowości, na które czekało wielu naszych użytkowników – powiedział Dariusz Mazurkiewicz, prezes zarządu SkyCash Poland SA – Zależy nam na tym, aby SkyCash był rozwiązaniem jak najbardziej uniwersalnym i praktycznym, nie tracąc jednocześnie tak ważnej w płatnościach mobilnych prostoty użytkowania – dodaje Mazurkiewicz.

SkyCash ułatwia życie

SkyCash to uniwersalny system płatności przez telefon komórkowy, zapewniający intuicyjne i natychmiastowe przelewy z zachowaniem bezpieczeństwa na poziomie bankowości on-line i kart płatniczych. Stosowany jest m.in. do kupowania biletów komunikacji miejskiej i kolejowych, płatności za parkowanie, zasilania telefonów na kartę, wypłacania gotówki z bankomatów, kupowania biletów do kina, a także do rozliczeń pomiędzy znajomymi i płatności za domowe rachunki. Większościowym właścicielem SkyCash są fundusze inwestycyjne zarządzane przez OPERA TFI SA – pierwsze prywatne polskie towarzystwo funduszy inwestycyjnych – lidera innowacji na rynku finansowym. Podczas tegorocznej Gali Mobility Trends SkyCash otrzymał nagrodę Złoty Bell w konsumenckiej kategorii „Aplikacja roku 2013”.

Aplikację możecie pobrać ze sklepu Google Play i App Store’a, klikając na poniższe przyciski.

Pobierz w App Store Pobierz z Google Play

źródło: informacja prasowa SkyCash