Reklamy „Nie ma jak w Chrome” w polskiej telewizji!

Widzowie polskich kanałów telewizyjnych mogą natrafić na spoty promujące przeglądarkę internetową Chrome w ramach kampanii „Nie ma jak w Chrome”.

Packshot w spocie reklamy przeglądarki Chrome - kampania w polskiej telewizji „Nie ma jak w Chrome”
Packshot w spocie reklamy przeglądarki Chrome – kampania w polskiej telewizji „Nie ma jak w Chrome”

Od zeszłego tygodnia widzowie polskich kanałów telewizyjnych mogą natrafić na spoty promujące przeglądarkę internetową Chrome na iPhone’a. Nie bez przyczyny, ponieważ pod Androidem przeglądarka jest domyślnie zainstalowana. Polska wersja kampanii pod hasłem „Nie ma jak w Chrome” to utrzymana w tym samym tonie co kampania „No Place Like Chrome”, która rozpoczęła się w 2022 roku. Teraz, jak poinformowało nas biuro prasowe Google’a, kampania trafiła również do Polski oraz innych krajów Europy.

Zobacz też: W przeglądarce Chrome 121 sztuczna inteligencja się porządzi!

Choć Google wspomina, że regularnie prowadzi kampanie w różnych formatach i na różnych kanałach, aby prezentować szerokiemu gronu odbiorców swoje produkty i usługi, to nie sposób odnieść wrażenie, że kampania ładnie zbiegła się w czasie, gdy iOS ma otworzyć się w Unii Europejskiej na inne silniki przeglądarek – w związku z DMA.

W odpowiedzi na prośbę o komentarz, gigant wspomina jedynie, że celem kampanii „No Place Like Chrome” jest promowanie kluczowych funkcji, które wyróżniają Chrome na tle innych przeglądarek.
W polskich spotach skupiono się na wyróżniających Chrome cechach, takich jak szybkość i bezpieczeństwo, które zwiększają komfort codziennego korzystania z internetu.

Kadr ze spotu promującego funkcję tłumaczenia stron internetowych w Chromie
Kadr ze spotu promującego funkcję tłumaczenia stron internetowych w Chromie

Niestety polskich spotów z edycji na 2024 rok nie można znaleźć na YouTubie – nawet w języku angielskim, ale telewidzowie z pewnością widzieli przynajmniej dwie wersje spotów. Jedna z reklam prezentuje na przykład funkcję tłumaczenia stron internetowych przez Chrome’a w czasie rzeczywistym.

Zapytaliśmy polski oddział Google’a o to ile rodzajów spotów jest emitowanych w telewizji w Polsce i jakie funkcje promują – jak tylko otrzymamy odpowiedź to podzielimy się z Wami szczegółami.

Teraz tylko można czekać, aż Apple zacznie promować swoje funkcje prywatności i bezpieczeństwa pod systemem iOS w Unii Europejskiej, aby „uchronić” użytkownikiem przed zagrożeniami związanymi z otworzeniem się na sklepy i aplikacje spoza sklepu App Store.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: Google