TikTok razem z Adobe Express wprowadza nowe dodatki

Pierwsza współpraca pomiędzy TikTokiem i Adobe Express zapewnia użytkownikom aplikacji społecznościowej zupełnie nową integrację dodatków, która ma ułatwić tworzenie i optymalizację treści wideo.

Creative Assistant - TikTok i Adobe Express

Wcześniej dostępny tylko w Creative Center aplikacji TikTok, tak zwany Creative Assistant jest teraz dostępny jako dodatek do Adobe Express. Jak niektórzy z Was zapewne już wiedzą, jest to wirtualny asystent oparty na sztucznej inteligencji, który pomaga użytkownikom wykazać się kreatywnością, jeśli chodzi o treści wideo.

Może Cię zainteresować też: Adobe pokazuje, jak AI odświeża stare filmy i GIF-y

Nowa integracja z TikTok Creative Assistant umożliwia firmom każdej wielkości tworzenie treści TikTok w programie Adobe Express. Wystarczy zalogować się do Adobe Express i w zakładce dodatków wyszukać pozycję „Asystent kreatywny TikTok” (ang. TikTok Creative Assistant), a następnie kliknąć „Dodaj”.

Ci, którzy nie korzystają z programu Adobe Express, ale chcieliby wypróbować integrację z programem Creative Assistant, mogą bezpłatnie uzyskać dostęp do nowego dodatku w programie Adobe Express za pośrednictwem komputera.

Według TikToka treści dostarczane przez wirtualnego asystenta opartego na sztucznej inteligencji są generowane automatycznie na podstawie informacji przesłanych przez użytkownika. Jeśli chcesz skorzystać z integracji Creative Assistant, pamiętaj, że TikTok nie składa żadnych obietnic ani gwarancji dotyczących treści generowanych przez narzędzie oparte na sztucznej inteligencji.

To Twój wybór, jeśli zdecydujesz się wykorzystać i opublikować treści utworzone za pomocą TikTok Creative Assistant w reklamach lub innych materiałach. Należy również wspomnieć, że dodatek TikTok Creative Assistant do Adobe Express jest dostępny w języku angielskim wszędzie tam, gdzie TikTok jest dostępny dla wszystkich użytkowników Adobe Express w wersji bezpłatnej i premium.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: TikTok Business