Społecznościowy operator komórkowy z Wrocławia świętuje 10 lat, dzieląc się… fuckupami i przypałami.
Vikingowie konsekwentnie stawiają na autentyczny przekaz. Dlatego zamiast chwalić się wyłącznie sukcesami, opowiadają o swoich wtopach. Za skumulowane gigabajty rozdają firmowe i społecznościowe artefakty z przeszłości. Akcji towarzyszy kampania outdoorowa “10 lat razem”, w której Vikingowie dziękują użytkownikom z rodzinnego miasta i mniejszych miejscowości – za to, że wspólnie tworzą sieć ludzi, nie numerów.
Top wtop na 10. urodziny
Na stronie 10latrazem.pl Vikingowie mogą komentować szczere wyznania pracowników sieci. Od viralowej akcji z manekinem Lulkiem, która skończyła się wezwaniem zastępów straży pożarnej, po zbyt złośliwy post na temat konkurencji.
Zobacz też: Szybsze 5G od teraz też w Mobile Vikings
Swoimi wpadkami dzielą się pracownicy wszystkich działów Mobile Vikings. Operator zachęca, by odpowiedzi pisać prosto z mostu, bo Vikingowie mają do siebie dystans.
Artefakty do nabycia za gigabajty
W sklepie operatora, zwanym Viking Store, pojawiła się kolekcja limitowanych artefaktów. Dostępne są wyłącznie dla Vikingów – zgodnie z ideą, jaką kieruje się marka: #DlaSwoichWszystko. To przedmioty nawiązujące do historycznych momentów sieci Mobile Vikings. Przede wszystkim akcji współtworzonych z użytkownikami.
Skumulowane GB można wymienić na wspomnienia. Na przykład na:
- telefon stacjonarny, przez który zostało wykonane pierwsze połączenie z Help Desku do Vikingów;
- plakat z autografem WaluśKraksaKryzys – pamiątka z festiwalu FALA;
- budki dla jerzyków – zmajstrowane wspólnie z Vikingami na warsztatach;
- kolorowe hełmy, które Vikingowie nosili podczas gry terenowej zorganizowanej dla użytkowników sieci;
- Archiwalny Raport dla Zarządu, czyli… użytkowników sieci;
- rękodzieło przygotowane przez agentkę Help Desku oraz speckę od performance marketingu.
Wszystkie artefakty dostępne są na stronie akcji: www.10latrazem.pl
Vikingowie dziękują Vikingom
Z billboardów we Wrocławiu, w Oleśnicy, Lesznie i Chełmie spoglądają pracownicy Mobile Vikings. Każdemu użytkownikowi z osobna dziękują za współtworzenie społeczności.
Przekaz dopasowano pod konkretne lokalizacje. Przykład? W Lesznie operator odwołuje się do lokalnego klubu żużlowego, a w Oleśnicy nawiązuje do żyjących dziko królików w centrum miasta.
W kampanii outdoorowej eksponowane są też liczby, informujące o tym, ilu Vikingów pochodzi z danego miasta. Sieć Mobile Vikings chce w ten sposób docenić mniejsze załogi swoich użytkowników i pokazać, że nie liczą się wielkie liczby, tylko każdy Viking.
To pierwszy etap świętowania okrągłych urodzin. Operator zapowiada więcej akcji skierowanych do swoich użytkowników.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: Mobile Vikings