SOLD! chce zrewolucjonizować handel na żywo w Polsce

Polski startup SOLD! ma na celu rozwiązanie wielu problemów, z którymi stykają się na co dzień mali przedsiębiorcy i rzemieślnicy, podczas sprzedaży swoich towarów i produktów za pośrednictwem tzw. „transmisji sprzedażowych”.

SOLD! live shopping app
SOLD! live shopping app

W okresie pandemii i powszechnie obowiązujących lockdownów, niezwykłą popularność, zwłaszcza na platformach takich jak Facebook czy Instagram, zyskały tzw. transmisje sprzedażowe. Mimo ich szerokiego zasięgu, portale, na których prowadzone były live’y, pozbawione były odpowiedniej infrastruktury do handlowania „na żywo”. Pomimo tego, że metoda sprzedaży ta kojarzona jest raczej z innowacyjnością, to główne skrzypce w części administracyjnej nie odgrywały zaawansowane interfejsy, a papier i długopis, na których zapisywane były kolejne zamówienia składane przez widzów.

Skutkowało to nierzadko chaosem, co z jednej strony doprowadzało do wielu zabawnych sytuacji, ale z drugiej strony, stanowiło poważne wyzwanie dla małych firm, zwłaszcza z branży odzieżowej, gdzie niezapłacone i nieodebrane zamówienia niejednokrotnie zaczęły zagrażać stabilności finansowej przedsiębiorstw.

Odpowiedzią na te wyzwania jest aplikacja mobilna SOLD!, która ma usprawnić proces sprzedaży na żywo. Twórcy appki SOLD! obiecują automatyzację sprzedaży podczas transmisji na żywo, pozwalając sprzedawcom skupić się na tym, co najważniejsze – skutecznej sprzedaży i dostarczaniu wartościowych treści dla kupujących.

SOLD! wyróżniać się będzie zaawansowanymi funkcjami, które mają być integralną częścią zakupów na żywo. Aplikacja oferować będzie różnorodne opcje natychmiastowej płatności: od płatności kartą, poprzez system BLIK, po różne metody płatności mobilnych, takie jak Apple Pay, czy Google Pay. Funkcja ta wpłynie na proces zakupu, czyniąc go płynnym i bezproblemowym, umożliwiając tym samym kupującym natychmiastowe dokonanie zakupów w trakcie wydarzenia sprzedażowego na żywo. To też istotny plus dla sprzedających – rozwiąże się bowiem problem związany z “rezerwowaniem” towarów przez kupujących i znikaniem bez słowa.

Ponadto, SOLD! oferować będzie jeszcze więcej funkcjonalności znanych z typowych serwisów sprzedażowych, a niedostępnych wcześniej na platformach społecznościowych używanych do prowadzenia “live’ów”, takie jak możliwość śledzenia zamówień w czasie rzeczywistym, czy system ocen i recenzji, zarówno przedmiotów, jak i sprzedających.

Trendy globalne i perspektywy rynkowe dla SOLD!

SOLD! wpisuje się w globalny trend live shoppingu, który szczególnie dynamicznie rozwija się na rynkach azjatyckich. Aplikacja ma ambicje powtórzyć ten sukces na rynkach europejskich, oferując unikalne połączenie interaktywności na żywo z zaawansowanymi funkcjami typowymi dla standardowego eCommerce. Twórcy SOLD! uważają, że odpowiedzą w ten sposób na rosnące oczekiwania konsumentów w kierunku bardziej zaangażowanych i wciągających doświadczeń zakupowych.

Polska aplikacja live commerce SOLD! dostępna już wkrótce!

Twórcy SOLD! planują wypuścić aplikacje na platformy mobilne iOS i Android jeszcze w tym roku. SOLD! zapowiada się jako dostępna zarówno dla małych, lokalnych biznesów, dużych sklepów internetowych, a nawet sprzedawców indywidualnych. Rozwój aplikacji, wspierany współfinansowaniem ze środków Funduszy Europejskich, podkreśla jej potencjał innowacyjny w sektorze handlu detalicznego.

SOLD! nowym graczem w świecie live commerce w Polsce

SOLD! staje przed szansą na zrewolucjonizowanie krajobrazu zakupów na żywo w Polsce, odpowiadając na niedociągnięcia tradycyjnych metod sprzedaży i wprowadzając przyjazne dla użytkowników funkcje. Dzięki zautomatyzowaniu procesu sprzedaży live, różnorodnym opcjom płatności, recenzjom, czy możliwości śledzenia wysyłki zamówień, aplikacja SOLD! ma szansę zdefiniować na nowo detaliczną sprzedaż online w Polsce i na rynku europejskim, otwierając nową erę w cyfrowym doświadczeniu zakupowym.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: informacja twórców aplikacji