Netia startuje z „nieziemską” ofertą internetu z TV i Disney+

„Netia — Nieziemska rozrywka” to hasło nowej kampanii reklamowej promującej światłowód, telewizję i platformę komunikacyjną marki.

KV kampanii „Netia – Nieziemska rozrywka”

Ruszyła kampania reklamowa pakietów światłowodowego dostępu do internetu z TV i dostępem do Disney+, w której debiutuje zupełnie nowa platforma komunikacyjna marki Netia, oparta o postać bogini internetu, telewizji 4K i niezawodnej rozrywki, w którą wciela się Katarzyna Kwiatkowska. Reklamy z udziałem Katarzyny Kwiatkowskiej, to otwarcie zupełnie nowego rozdziału komunikacji marketingowej marki Netia. Katarzyna Kwiatkowska wciela się w postać bogini Internetu, telewizji 4K i niezawodnej rozrywki, Jedenastej Muzy, która zstępuje z Olimpu wprost do mieszkań klientów Grupy Netia.

Sprawdź także ➔ nasz aktualny ranking ofert internetu i internetu z telewizją dla domu

Zależało nam, aby twarzą Netii była osoba nie tylko znana, ale też inteligentna, z dystansem i z poczuciem humoru. Dlatego zaprosiliśmy do współpracy Katarzynę Kwiatkowską, aktorkę teatralną i filmową, znaną też ze Szkła Kontaktowego, czy programu Szymon Majewski Show. – Będzie trochę mitologii i boskości, bo te tematy są zawsze na czasie. Ale przede wszystkim będzie dużo nowoczesności, niezawodności i dobrej zabawy. Bogini Netia będzie z nami w najbliższych kampaniach reklamowych. Nie tylko w telewizji, na billboardach, ale też w internecie i punktach sprzedaży.

— powiedziała Joanna Pędzińska, szefowa komunikacji marketingowej obszaru B2C w Netii.

Koncept kreatywny przygotowany przez agencję kreatywną (Red8) zdecydowanie wygrał z innymi propozycjami w szeroko zakrojonych badaniach konsumenckich.

Pierwsza telewizyjna kampania reklamowa z udziałem Katarzyny Kwiatkowskiej startuje 2 września i potrwa do 8 października 2023 roku. W kampanii telewizyjnej (na kanałach Grupy Polsat Plus oraz TVN Grupa Discovery) emitowane będą 30- i 15-sekundowe spoty reklamowe.

Reklamy Netii, nawiązujące do kampanii TV pojawią się również w Internecie, a także na tyłach autobusów w Gdańsku, Gdyni, Warszawie, Wrocławiu, Lublinie, Łodzi, Krakowie, Sosnowcu, Katowicach i Gliwicach.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Red8 z Grupy Dentsu, a za zakup mediów Iprospect (Grupa Dentsu). Spoty wyprodukowała firma TFP.

Kampania reklamowa będzie m.in. wspierać sprzedaż flagowego pakietu z aktualnej oferty promocyjnej – dostęp do Internetu w technologiach światłowodowych w opcji do 300 Mb/s wraz z usługą TV 4K (pakiet S z 81 kanałami) i dostępem do serwisu Disney+ w cenie 70 zł miesięcznie (cena z rabatami za zgody marketingowe i e-fakturę). Zawierając umowę na 2 lata, klienci otrzymają na start 3 miesiące abonamentu gratis!

prędkość internetuinternet + TV S 4Kinternet + TV M 4Kinternet + TV S 4K + Disney+
do 300 Mb/s55 zł65 zł70 zł
do 600 Mb/s65 zł75 zł80 zł
do 1 Gb/s85 zł95 zł100 zł
Cennik oferty Netii TV (103 kanały)+internet+Disney+ (wrzesień 2023)
Cennik oferty Netii TV (103 kanały)+internet+Disney+ (wrzesień 2023)

Prezentowane oferty Netii S.A.: „GigaRozrywka IV – rabat 3 miesiące” obowiązują przy zawarciu Umowy na czas określony 24 pełnych Okresów Rozliczeniowych, przy jednoczesnym korzystaniu z rabatów za e-fakturę (5 zł) oraz zgody marketingowe (5 zł). W przypadku rezygnacji lub niespełnienia warunków przyznania rabatów, cena wzrośnie o 10 zł. Po upływie 24 miesięcy cena abonamentu wzrośnie o 10 zł. Szybki Internet Max (300, 600, 1000) stanowi wyłącznie nazwę marketingową. Do Pakietu M / M 4K Abonent otrzymuje promocyjnie na 24 Okresy Rozliczeniowe 6 kanałów: Nick Jr, Nickelodeon Polska, Nicktoons, TeenNick, Cinemax HD, Cinemax 2 HD. Do Pakietu L / L 4K Abonent otrzymuje promocyjnie na 24 Okresy Rozliczeniowe 2 kanały: Cinemax HD, Cinemax 2 HD. Usługa Internetowa oparta jest na parametrach jakości wynikających z maksymalnych parametrów technicznych danej technologii, w jakiej świadczona jest Usługa Internetowa, lub wynikających z ofertowych ustawień technicznych łącza. Parametry świadczenia Usługi Internetowej, w szczególności parametry prędkości oraz wpływu innych Usług na Usługę Internetową, dostępne są na stronie netia.pl.

3 miesiące na start gratis!

Do każdego z pakietów można dokupić Pakiety Premium, wśród nich, np. Polsat Sport Premium razem z Eleven Sports za 20 zł miesięcznie lub HBO również za 20 zł miesięcznie, czy też pakiet Canal+ Select w cenie 35 zł miesięcznie. 

NETIA: INTERNET STACJONARNY

Ceny zawierają rabat 5 zł/mies. za zgody marketingowe oraz 5 zł/mies. za e-fakturę

NETIA logo

300 Mb/s

50,00 zł

od 4 miesiąca

0 zł przez 3 mies.
internet 300 Mb/s
wysyłanie do 50 Mb/s
router Wi-Fi
umowa 24 mies.

NETIA logo

600 Mb/s

60,00 zł

OD 4 MIESIĄCA

0 zł przez 3 mies.
internet 600 Mb/s
wysyłanie do 100 Mb/s
router Wi-Fi
umowa 24 mies.

NETIA logo

1 Gb/s

80,00 zł

OD 4 MIESIĄCA

0 zł przez 3 mies.
internet 1 Gb/s
wysyłanie do 300 Mb/s
router Wi-Fi
umowa 24 mies.

Prezentowane oferty Netii S.A.: „GigaRozrywka IV – rabat 3 miesiące” obowiązują przy zawarciu Umowy na czas określony 24 pełnych Okresów Rozliczeniowych, przy jednoczesnym korzystaniu z rabatów za e-fakturę (5 zł) oraz zgody marketingowe (5 zł). W przypadku rezygnacji lub niespełnienia warunków przyznania rabatów, cena wzrośnie o 10 zł. Po upływie 24 miesięcy cena abonamentu wzrośnie o 10 zł. Szybki Internet Max (300, 600, 1000) stanowi wyłącznie nazwę marketingową. Usługa Internetowa oparta jest na parametrach jakości wynikających z maksymalnych parametrów technicznych danej technologii, w jakiej świadczona jest Usługa Internetowa, lub wynikających z ofertowych ustawień technicznych łącza. Parametry świadczenia Usługi Internetowej, w szczególności parametry prędkości oraz wpływu innych Usług na Usługę Internetową, dostępne są na stronie netia.pl.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: Netia