PKO BP wreszcie udostępniło klientom Google Pay

Od 29 września 2022 roku PKO Bank Polski udostępnił Google Pay dla klientów indywidualnych oraz małych i średnich firm.

Google Pay w PKO BP

Usługa płatności Google Pay, a wcześniej Android Pay, działa w Polsce od 2016 roku – dopiero teraz PKO BP zdecydowało się dodać tę formę płatności do swojego portfolio usług płatności mobilnych. Warto dodać, że dotychczas z usługi Google Pay mogli korzystać klienci korporacyjni i samorządowi, a teraz także klienci indywidualni oraz małe i średnie firmy.

Dzięki Google Pay, podobnie jak w przypadku Apple Pay i innych nie musisz mieć przy sobie portfela ani karty, aby zapłacić za zakupy. Z Google Pay można korzystać na telefonie z systemem Android lub smartwatchu.

Z Google Pay zapłacimy za granicą tak samo jak w Polsce – w terminalach zbliżeniowych i wybranych sklepach internetowych. Zasady rozliczeń transakcji dokonywanych za pomocą Google Pay za granicą, są dokładnie takie same jak w przypadku powiązanej karty płatniczej.

Google Pay w PKO BP działa w połączeniu z kartami Mastercard i Visa wydanymi dla:

  • klientów indywidualnych
  • firmprzedsiębiorstw, klientów rynku korporacyjnego z wyjątkiem kart debetowych: Visa Business Adm. oraz karty debetowej typu przedpłaconego niepersonalizowanej. W przypadku kart PKO Visa Business Waluta EUR/USD dotyczy kart z aktywną funkcją bezstykową.

Korzystanie z płatnosci Google Pay jest bezpieczne. Po dodaniu karty do Portfela Google jej dane są zmieniane na wirtualny ciąg znaków, którego nie można wykorzystać poza aplikacją. Pamiętaj o podstawowych zasadach bezpieczeństwa. W procesie aktywacji Google Pay wpisz dane karty tylko na swoim urządzeniu i nie udostępniaj ich innym osobom.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: PKO BP